Προσαρμογή λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας προσκαλούμε στις 31/12/2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας
Πράσινο φως για τη χρηματοδότηση της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου Ιεράπετρας, ύψους πέντε (5) εκατομμυρίων ευρώ

Έτους 2025

Σας προσκαλούμε στις 30/12/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής
Σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση, την 27 Δεκεμβρίου 2024, ημέρα Παρασκευή

Προσαρμογή λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
MUNICIPALITY OF IERAPETRA
Δ/ΝΣΗ Δ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ιεράπετρα, 9 -11-2020
Αρ.Πρωτ.:15143
Αριθμ.1419

                                       Α Π Ο Φ Α Σ Η

     Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας 
     Έχοντας υπόψη:
  1. Τις διατάξεις των άρθρων 58 Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α΄87) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  2. Την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα: Κατεπείγοντα μέτρα αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης κορωνοϊού» ( ΦΕΚ Α΄42/25-2-2020).
  3. Την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα: Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών εμφάνισης του Κορωνιού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (ΦΕΚ Α΄55/11-3-2020).
  4. Την αριθμό. Δ1α/Γ.Π.οικ.69863/2-11-2020 ΚΥΑ με θέμα: « Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του Κορωνιού covid-19».
  5. Την αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/311.2020 (ΑΔΑ: ΩΣΔ946μτλ6-72Η εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. με θέμα: «Επιπρόσθετα επείγοντα µέτρα για την αντιμετώπιση της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του Κορωνιού».
  6. Την αριθμ.ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ.20764/7-11-2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. (ΑΔΑ:Ψ48γ26ΜΤΛ6-ΛΣΡ) με θέμα: « Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοιού», η οποία μας κοινοποιήθηκε με το ΑΠ 75317/8-11-2020 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών
  7. Την ΑΠ 14242/1789/20-10-2020 απόφαση Δημάρχου με θέμα: « Σχέδιο Δράσης για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοοιού COVID-19 σε χώρους λειτουργίας του Δήμου».
  8. Τις αρμοδιότητες και τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας των επιμέρους υπηρεσιών του Δήμου.
  9. Την ανάγκη λήψης έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό διάδοσης του Κορωνιού covid-19 για την προστασία και ασφάλεια εργαζομένων, αιρετών και κοινού.
  10. Τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε θεσμοθετημένη άδεια σε κάθε οργανική μονάδα.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

  1. Την προσαρμογή λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου στο πλαίσιο των μέτρων που προβλέπονται στην αριθ. Δ1α/ Γ.Π. οικ. 69863/2-11-2020 ΚΥΑ με θέμα: “Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19” και περαιτέρω εξειδικεύονται στην αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7-11-2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ σε συνδυασμό και με το ΑΠ 75317/8-11-2020 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ. με θέμα: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού- COVID19», λαμβανομένων δε υπόψη των ιδιαιτεροτήτων του Δήμου και των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών του, ως ακολούθως:
  2. Αναστέλλεται η λειτουργία με φυσική παρουσία των Δημοτών, όλων των Υπηρεσιών του Δήμου για το χρονικό διάστημα από εκδόσεως της παρούσας μέχρι 30/11/2020 με αυτοδίκαιη παράταση της μετά από έκδοση νέας Πράξης για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό διάδοσης του Κορωνιού-COVID-19. Η είσοδος κοινού στις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και για επείγουσες περιπτώσεις, όταν δεν είναι δυνατή η εξυπηρέτηση με άλλο τρόπο (ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά, ταχυδρομικά κλπ), ή υπάρχει τεκμηριωμένα κίνδυνος απώλειας προθεσμιών.
  3. Την καθιέρωση εκ περιτροπής εργασίας με δυνατότητα εξ αποστάσεως παροχής εργασίας των υπαλλήλων του Δήμου, ανά οργανική μονάδα, για το χρονικό διάστημα από την έκδοση της παρούσας και μέχρι την ανάκληση ή τροποποίησή της.
  4. Με ευθύνη των οικείων Προϊσταμένων και λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων που δύναται να εργαστούν είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία στην υπηρεσία είτε εξ αποστάσεως παροχή εργασίας ( τηλεργασία), καθώς επίσης την αναστολή, τις αρμοδιότητες και το αντικείμενο εκάστης οργανικής μονάδας, συγκροτούνται ομάδες προσωπικού που θα παρέχουν εκ περιτροπής εργασία, καθώς και εργασία εξ αποστάσεως, εφόσον αυτό είναι εφικτό.
  5. Για τον καθορισμό των ομάδων λαμβάνεται το ποσοστό του 50% των υπηρετούντων υπαλλήλων, στο οποίο δεν συνυπολογίζονται οι ευπαθείς ομάδες, οι τελούντες σε άδεια ειδικού σκοπού, καθώς και οι υπάλληλοι οι οποίοι απουσιάζουν ήδη με μακροχρόνια άδεια.
  6. Οι υπάλληλοι κατανέμονται σύμφωνα με τα ανωτέρω, εφόσον είναι εφικτό, σε ομάδες που δύναται να εργάζονται κάθε μια, εκ περιτροπής, σε εβδομαδιαία βάση στην υπηρεσία, λαμβάνοντας υπόψη τη σύνθεση του προσωπικού και τα διαφορετικά αντικείμενα της υπηρεσίας.
  7. Σε περίπτωση που οι υπάλληλοι παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία, αφενός θα είναι άμεσα διαθέσιμοι για την κάλυψη τυχόν επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών και αφετέρου οι αρμόδιοι προϊστάμενοι θα μεριμνούν για τη συστηματική παρακολούθηση και έγκαιρη εκπλήρωση του ανατιθέμενου έργου.
  8. Οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών θα πρέπει να ενημερώνουν το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας για την εκ περιτροπής ή εξ αποστάσεως παροχή εργασίας των υπαλλήλων αρμοδιότητάς τους. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και την ιστοσελίδα του Δήμου και να κοινοποιηθεί άμεσα σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προς γνώση και πιστή εφαρμογή.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Θεοδόσιος Καλαντζάκης

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ

  1. Γενικό Γραμματέα Δήμου
  2. Γραφεία Αντιδημάρχων
  3. Γραφεία Δ/νσεων-Αυτοτελών
    Τμημάτων και Τμημάτων
  4. Προθήκη Δήμου