5ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Ιεράπετρας – Παράσταση Πέμπτης

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ         ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ    Ιεράπετρα : 18/11/2024 Αρ. πρωτ   :  17554 ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Ανοιχτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού κάτω των ορίων επιλογής αναδόχου για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης για τη ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ (ΤΟΝΕΡ – ΜΕΛΑΝΙΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, έχοντας υπόψη τις διατάξεις του […]

Σας προσκαλούμε στις 25 Νοεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα  και ώρα  18:00σε τακτική  δια ζώσης συνεδρίαση
Σας προσκαλούμε στις 25/11/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής
Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη σας προσκαλεί στην ομιλία του Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου
Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει ξεκινήσει και έμειναν μόνο 34 ημέρες μέχρι την πιο μαγική περίοδο του χρόνου!

5ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Ιεράπετρας – Παράσταση Πέμπτης

5ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Ιεράπετρας
Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015
Θεατρική Ομάδα Οικονομικού Πανεπιστημίου (Ο.Π.Α)
ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ (Frühlingserwachen)  του Φρανκ Βέντεκιντ

απόδοση: Νάση Σακιώτη
σκηνοθεσία: Βασίλης Ασλανίδης
ενδυματολογία: Αμαλία Μπόγρη
σκηνογραφία: Ευγνωσία Σοφιανίδου
μουσική επιμέλεια: Νικόλας Τσελέντης
μακιγιάζ: Μαρία Παπαδοπούλου
βοηθός σκηνοθέτη: Νάση Σακιώτη
βίντεο /φωτογράφηση : Αμάντα Μήλλα
επιμέλλεια προγράμματος: Μαρία Μπονιάτη / Κατερίνα Κίννα
επιμέλεια αφίσας: Κατερίνα Κίννα

Παίζουν(με σειρά εμφάνισης):
Γωγώ Κανελλάκη, Ειρήνη Βιτσέντου, Νικόλας Τσελέντης, Πάνος Κίκκος, Αλέξανδρος Νούσκας – Βαρελάς, Γιάννης Λάπας, Αντώνης Ρίτσης, Ορέστης Στύλος, Χαριτίνη Τσιαμπούλα, Αλίνα Τσιαμπούλα, Μπιόρνι Λέκας (Αντώνης Φραγκιαδάκης), Αναστασία Βουρλούμη, Μαρία Μπονιάτη, Ελεάννα Ανδριτσάκη, Μαρία Νησωτάκη, Ευγνωσία Σοφιανίδου, Ξένια Τσάκωνα, Χρυσάνθη Φύτιζα

Για το έργο
Ένα σύγχρονο έργο, που γράφτηκε μεταξύ φθινοπώρου 1890 και Πάσχα 1891. Μια «παιδική τραγωδία», όπως υποτιτλίστηκε από τον ίδιο το συγγραφέα. Ένα «πορνογράφημα», όπως χαρακτηρίστηκε από τους λογοκριτές του στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα.
Οι έφηβοι ήρωες του έργου προσπαθούν να μάθουν και να ερμηνεύσουν τους κανόνες της ζωής, τη στιγμή που ξυπνάει το ερωτικό ένστικτο. Το ξύπνημα της σάρκας, σε συνδυασμό με τις απαγορεύσεις των κάθε είδους μεθόδων διαπαιδαγώγησης, θα τους οδηγήσει σε διλήμματα μεταξύ ελευθερίας και υποταγής και μεταξύ ζωής και θανάτου.

Βιογραφικό ομάδας
Η Θεατρική Ομάδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με δείγματα γραφής ήδη από τις αρχές τα τέλη δεκαετίαςτου 1970 ως μία από τις παλαιότερες φοιτητικές θεατρικές ομάδες της χώρας, ξεκίνησε να επαναλειτουργεί το 1992. Έκτοτε, η ομάδα συνεχίζοντας τηνκαλλιτεχνική πορεία της ανεβάζει τρεις με τέσσερις παραστάσεις το χρόνο και έχει παρουσιάσει πάνω από 40 έργα σε διάφορα θέατρα της Αθήνας, με ενδεικτικά παραδείγματα: Ρωμαίος και Ιουλιέτα (Μποστ), Λυσσασμένη Γάτα (Τέννεσσι Ουίλιαμς), Λυσιστράτη (Αριστοφάνης), Persepolis (μεταφορά σε θέατρο του κόμικ της MarjaneSatrapi), Όπερα της Πεντάρας (Μπέρτολντ Μπρεχτ/Κουρτ Βάιλ), κ.ά. Εντάσσεται απόκοινού με άλλες πολιτιστικές ομάδες (χορού, μουσικής κ.ά.) στη Φοιτητική Λέσχητου Πανεπιστημίου απ’ όπου και χρηματοδοτείται.

Άλλα έργα που έχουν παρουσιαστεί απότην Ομάδα:

Η παράσταση ενός γελοίου ανθρώπου (διασκευή σε έργα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι), Η εξοχή (Μέρτιν Κριμπ), Tape (Στέφεν Μπέλμπερ), Μετά τη σιωπή (σε κείμενα μελών της ομάδας), Λυσιστράτη (Αριστοφάνης), Ο γάμος (Μάριος Ποντίκας), Άλλη μια στατιστική (σε κείμενα τηςομάδας), Black out (Τζακ Σάρκευ), Shopping and fence sitting (Μαρκ Ρέηβενχιλ), Αφιέρωμα στον Κοκτώ, Χοντροί άντρες με φούστες (Ν.Σίλβερ), Η Κλήσης σας Προωθείται (Χ.Σάλγουεν), Μια στιγμή πριν (Σ. Μπέλμπελ), Έξι πρόσωπα αναζητούν συγγραφέα (Λουίτζι Πιραντέλο), Οργισμένα νιάτα (Τζων Όσμπορν), Ένα καιρό κι έναζαμάνι (Αλλόκοτες ιστορίες), Χωρείες χώρου (Ζωρζ Περέκ), Ο έρωτας και ο θάνατοςαντάμα στο ίδιο μέτρο (συρραφή δημοτικών ποιημάτων), Το σπίτι της Μερνάντα Άλμπα (Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα), Έρμαια (σε κείμενα της ομάδας), Οι Πεποιρασμένοι (Ελίας Κανέττι), Κάτω από το γαλατόδασος (Ντίλαν Τόμας), Μεδήναμη από την Κηφισιά (Δ.Κεχαϊδη- Ε.Χαβιαρά), Fan (Όσκαρ Ουάιλντ), Ρωμαίος και Ιουλιέτα (Μπόστ), Νεράιδα (Ζαν Ζιροντού), Τελετή (Παύλος Μάτεσις), ΛυσσασμένηΓάτα (Τέννεσι Ουίλλιαμς), Crave (Σάρα Κέιν), Μεταξύ Πόλης και Πόλης (Αλέξης Αλάτσης), Το παιχνίδι της σφαγής (Ευγένιος Ιονέσκο), Η Μεγάλη Παντομίμα (ΝτάριοΦο), The Last Supper (Stacy Title σε διασκευή Αναστάσιου Ζουγανέλη και Στράτου Κουρλή), Perse.πόλις (Marjan Satrapi), ≈ 3 Λεπτά (Μαριλού Βαλεοντή και οθίασος) ητήσεις, μέσα από την αυτοκτονία, τη φυλάκιση, το βιασμό τηςφύσης και το χλευασμό της διαφορετικότητας, δε δικαιώνονται. Στο τέλος ,θριαμβεύει η αγάπη για τη ζωή.