Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπών 25.02.14

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής. Σας προσκαλούμε στις 02/12/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετραςπου θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα Δημοκρατίας 31 (Γραφείου Δημάρχου) στον 3ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα: 1 Στήριξη υπαλλήλων ΙΔΟΧ (Covid) του Πρώην ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α […]

Σύσκεψη με αντικείμενο συζήτησης  την εκπόνηση μελέτης για τη διαχείριση του νερού πραγματοποιήθηκε
Μίσθωση χώρου στάθμευσης ΙΧ αυτοκινήτων στη Δημοτική Κοινότητα Παχειάς Άμμου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ νερού ύδρευσης
Προμήθεια Τροφίμων Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Ιεράπετρας Προμήθεια Τροφίμων πρώην πρώην Ν.Π.Δ.Δ.«ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α.» Δήμου Ιεράπετρας

Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπών 25.02.14

dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ιεράπετρα 18.02.2014

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.

2. Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)

3. Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

4. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 28 του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών Ο.Τ.Α.

Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών τη Τρίτη 25/02/2014, ώρα 09:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής των προμηθειών:

Α. Για τα είδη που δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν  το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου:

Ένδυση – Προστασία εργατοτεχνικού προσωπικού 

02.10.6061.01Παροχές ένδυσης  – (Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)
02.15.6061.01Παροχές ένδυσης  – (Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)
02.20.6061.01Παροχές ένδυσης  – (Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)
02.25.6061.01Παροχές ένδυσης  – (Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)
02.30.6061.01Παροχές ένδυσης –(Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)
02.70.6061.01Παροχές ένδυσης –(Ένδυση εργατοτεχνικού κ΄ ένστολου προσωπικού)

Β. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της υπηρεσίας μηχανοργάνωσης

Μηχανοργάνωση

02.10.6672.01Ανταλλακτικά μηχανογραφικού εξοπλισμού (Η/Υ και συναφών)

Γ. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της τεχνικής  υπηρεσίας/συντήρηση Η/Μ :

Τεχνικές Υπηρεσίες-Συντήρηση Η/Μ

02.10.7133.02Προμήθεια κλιματιστικών μηχανημάτων
02.20.7135.06Προμήθεια φωτιστικών σωμάτων
02.25.6699.01Προμήθεια εργαλείων συνεργείων ύδρευσης αποχέτευσης
02.25.7131.02Προμήθεια αντλητικών συγκροτημάτων
02.30.6699.01Προμήθεια εργαλείων συνεργείων Τεχνικής Υπηρεσίας

Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου ή/και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (http://www.ierapetra.gov.gr/)

Η Προϊσταμένη Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών
Μαρία Φραντζεσκάκη

[separator top=”40″ style=”shadow”] Παράρτημα πληροφοριών & υπερσυνδέσεων [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”40″ style=”shadow”] Πληροφορίες ανάρτησης [xyz-ihs snippet=”DnsiOikonomikonYpiresion”]

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]