Ανακοίνωση : Πρόσληψη 4 εργατών καθαριότητας με σύμβαση διάρκειας δύο μηνών

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας ανακοινώνουμε την πρόσληψη (4) τεσσάρων υδρονομέων για τη Δημοτική Ενότητα Ιεράπετρας για την χειμερινή αρδευτική περίοδο από 01/01/2025 έως και 31/03/2025.
Διαβούλευση για το Σχέδιο Κανονιστικής Πράξης για τον καθαρισμό οικοπεδικών και λοιπών ακαλύπτων εκτάσεων στα πλαίσια του καθορισμού προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας  οικοπεδικών  και λοιπών ακαλύπτων χώρων.
Ο Δήμος Ιεράπετρας στα πλαίσια του ν. 5143/2024 (ΦΕΚ/Α΄/161-11.10.2024) «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις», ανακοινώνει
Νέα απόφαση Δημάρχου

Ανακοίνωση : Πρόσληψη 4 εργατών καθαριότητας με σύμβαση διάρκειας δύο μηνών

dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

Ιεράπετρα  09.04.2015 – Αρ. Πρωτ 4179 – ΑΔΑ 6ΞΔΡΩΡ8-ΟΧΣ
Πληρ.: Α.Νερατζάκης  Τηλ.28423-40317,390,61 – FAX:2842 0 28869

[separator top=”10″ style=”dotted”]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58,59 του Ν.3852/2010.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν. 3584/2007.
  3. Την αρίθμ. 83/19-3-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου η οποία εγκρίθηκε με την αρίθμ.431/6-4-2015 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης σχετικά με την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δύο (2) μηνών στην υπηρεσία Καθαριότητας για την κάλυψη κατεπειγουσών αναγκών.
  4. Τη με αριθμ.714/13006/1-9-2014 Απόφαση Δημάρχου  περί ορισμού Αντιδημάρχων και εξουσιοδότηση υπογραφών.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙ

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας δύο μηνών συνολικά τεσσάρων (4) εργατών καθαριότητας για την κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών ή παροδικών αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Ιεράπετρας, που εδρεύει στην Ιεράπετρα, και συγκεκριμένα :

ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣΥΠΗΡΕΣΙΑΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
101MUNICIPALITY OF IERAPETRA ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

2 ΜΗΝΩΝ

4

Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ.2 του Ν.2527/97

ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

  • Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών.
  • Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση  των καθηκόντων της θέσεως επιλογής τους.
  • Να μην έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 8 του Υπαλληλικού Κώδικα [καταδίκη, υποδικία, δικαστική συμπαράσταση], με την επιφύλαξη της επόμενης εξαίρεσης.
  • Να είναι άνεργοι

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
  2. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία να δηλώνουν εάν έχουν εργαστεί από 9-4-2014 στο δημόσιο ή ΝΠΔΔ και σε ποιο φορέα.
  3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  4. Βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα για απόδειξη εμπειρίας
  5. Βεβαίωση ΟΑΕΔ για την απόδειξη χρόνου ανεργίας (η ημερομηνία έκδοσης της οποίας δεν πρέπει να απέχει περισσότερο από πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έναρξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων. Αποκλείεται η απόδειξη της ανεργίας με υποβολή υπεύθυνης δήλωσης και κάρτα ανεργίας).

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα κατατεθούν στα γραφεία του Δήμου –Γραφείο Προσωπικού (αρμόδιοι υπάλληλοι:  Λιαπάκη Εμμανουέλα τηλ.2842340317, Μανουσάκη Γεωργία τηλ.2842340361), από Πέμπτη 09/4/2015 έως και Τετάρτη 22/4/2015.  

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου μας και στην Ιστοσελίδα του Δήμου μας.

Πλήρης κείμενο – υπηρεσιακό έγγραφο ανακοίνωσης :

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

Μ.Ε.Δ.
[xyz-ihs snippet=”Fragoulis”]

[separator top=”10″ style=”shadow”]

Σχετικές Ιστοσελίδες και έντυπα για download

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”40″ style=”shadow”]

Πληροφορίες ανάρτησης
09.04.2015 – 18:40

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]