ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
MUNICIPALITY OF IERAPETRA
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ 15/07/2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
- Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
- Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
- Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 28 του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών Ο.Τ.Α.
Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών τη Δευτέρα 18/07/2016, ώρα 10:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής των προμηθειών:
Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν:
Α. Προμήθειες Οικονομικών – Διοικητικών Υπηρεσιών
02.10.7331.03 | Βελτίωση W.C. Δημοτικών κτιρίων |
Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν:
Β. Προμήθειες Μηχανοργάνωσης
02.70.7134.02 | Προμήθεια Ηλεκτρονικού Χάρτη Προσβασιμότητας |
Γ. Υπηρεσίες Νεκροταφείων
02.45.7326.01 | Περίφραξη Κοιμητηρίου Τ.Κ. Καβουσίου |
Δ. Προμήθειες Υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης – άρδευσης
02.25.6662.27 | Προμήθεια συστήματος προχλωρίωσης νερού για τη συντήρηση διυλιστηρίων Περιστερά |
02.25.6662.28 | Προμήθεια υλικών για τη συντήρηση υποστέγου Βιολογικού Καθαρισμού |
Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν:
Ε. Υπηρεσίες Πολιτισμού Αθλητισμού Κοινωνικής Πολιτικής
02.15.7331.01 | Μόνωση Στέγης κλειστού Γυμναστηρίου |
02.15.7325.01 | Βελτίωση φωτισμού αθλητικών εγκαταστάσεων |
Η Συντάξασα Φωτεινή Ατζαράκη
Η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών Μαρίνα Φανουράκη