Οι παρακάτω δημοτικοί συμβούλοι Ιεράπετρας ορίζονται ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ιεράπετρας, με θητεία από 2/1/2025 έως 30/6/2026 να υπογράφουν αντί αυτού και με εντολή Δημάρχου ως ακολούθως:

τον κ. Κουγιουμουτζάκη Γεώργιο  έμμισθο αντιδήμαρχο καθ ύλην  Εξυπηρέτησης της Καθημερινότητας του Πολίτη – Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:    α) που αφορούν το συντονισμό με τις αρμόδιες Διευθύνσεις και Τμήματα του Δήμου  σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους και τα συμβούλια των Δημοτικών Κοινοτήτων  για τη συντήρηση των δημόσιων κοινοχρήστων χώρων, των πεζοδρομίων και της αστικής οδοποιίας, την καταγραφή τεχνικών φθορών, βλαβών και αναγκών και γενικά θέματα καθημερινότητας του πολίτη και  β) του γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.   

τον κ. Χατζάκη Γεώργιο  άμισθο καθ ύλην αντιδήμαρχο Διοικητικών – Οικονομικών  –  Παιδείας -Τουρισμού  με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες: α) της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών β) της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών γ) των τμήματων: 1.  Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης εκτός από  τις αρμοδιότητες  Εθελοντισμού και Νέας Γενιάς 2.  Προσχολικής Αγωγής και Παιδικής Φροντίδας της Διεύθυνσης Παιδείας και Πολιτισμού  και  δ)  Τουρισμού του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης .

    τον κ Τζώρτζη Εμμανουήλ έμμισθο  αντιδήμαρχο καθ ύλην Τεχνικών Υπηρεσιών – Δόμησης – Προγραμματισμού, Οργάνωσης , Πληροφορικής  και Διαφάνειας   με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σ αυτόν τις  αρμοδιότητες: α) της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, εκτός των έργων τοπικής σημασίας που αφορούν τη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία (συντήρηση αγροτικής και κτηνοτροφικής οδοποιίας κ.λπ.) β) του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας  και γ) του Αυτοτελούς Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης.

    τον κ. Μπαχλιτζανάκη  Μιχαήλ έμμισθο  αντιδήμαρχο καθ ύλην Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης  με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σ αυτόν τις  αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ύδρευσης – Άρδευσης – Αποχέτευσης.

    τον κ. Γιακουμάκη Γεώργιο έμμισθο καθ’ ύλην αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής και μεταβιβάζει με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σ’ αυτόν τις  αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας .

    τον κ. Παπαδάκη Νεκτάριο έμμισθο καθ ύλην  αντιδήμαρχο Αγροτικής Παραγωγής – Πολιτικής προστασίαςΑγροτικής Οδοποιίας  και κατά τόπο αρμόδιο  της Δημοτικής Ενότητας Μακρύ Γιαλού,  με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σ’ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες : α) του γραφείου   Αγροτικής Παραγωγής, εκτός της αρμοδιότητας των αδέσποτων ζώων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης β)  του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας  γ) των έργων τοπικής σημασίας που αφορούν τη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία (συντήρηση αγροτικής και κτηνοτροφικής οδοποιίας κ.λπ.) της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και δ) την κατά τόπον εποπτεία των αποκεντρωμένων υπηρεσιών και ζητημάτων που αφορούν τη  Δημοτική ενότητα Μακρύ Γυαλού.

    την  κα. Περακάκη Φωτεινή έμμισθη καθ ύλην  αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής  – Πολιτισμού  με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σε αυτήν τις παρακάτω αρμοδιότητες: α)  Κοινωνικής Πολιτικής της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας και Αθλητισμού και β) του τμήματος Πολιτισμού  εκτός από τις  αρμοδιότητες  λειτουργίας Βιβλιοθηκών, Ψηφιακού Μουσείου, Θεάτρου και Κινηματογράφου  της Διεύθυνση Παιδείας και Πολιτισμού.

    την κα. Αχλάτη Μαρίνα   άμισθη καθ ύλην  αντιδήμαρχο Αθλητισμού –  Ισότητας των Φύλων – Νέας γενιάς και Εθελοντισμού- Απασχόλησης  με εξουσιοδότηση υπογραφής «με εντολή Δημάρχου» σε αυτήν τις παρακάτω αρμοδιότητες:  α)   Αθλητισμού, Ισότητας των Φύλων και Αλληλεγγύης  της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας και Αθλητισμού, β) Εθελοντισμού και  Νέας Γενιάς, της Διεύθυνσης Παιδείας και Πολιτισμού και γ) Απασχόλησης του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

    Όλοι οι Αντιδήμαρχοι :

    ➢ Υπογράφουν όλα τα έγγραφα και αποφάσεις που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

     ➢ Είναι αρμόδιοι να εισηγούνται για την αναγκαιότητα της υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού των Διευθύνσεων και Υπηρεσιών που εποπτεύουν.

      Είναι αρμόδιοι για τις εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα των υπηρεσιών αρμοδιότητάς τους.

    ➢ Συνυπογράφουν τη χορήγηση κανονικών αδειών του προσωπικού που υπάγεται στην αρμοδιότητά τους.

    ➢ Εξουσιοδοτούνται να θεωρούν το γνήσιο της υπογραφής των ενδιαφερομένων.

    Να υπογράφουν εισηγήσεις, βεβαιώσεις, εκτός Πιστοποιητικών Δημοτολογίου και   μονίμου κατοικίας για τα οποία εξουσιοδοτείται μόνο ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους. Τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα υψηλής σπουδαιότητας και τα οποία απευθύνονται σε δημόσιες αρχές υπογράφονται από το Δήμαρχο.

      Η ανάκληση των αντιδημάρχων είναι δυνατή οποτεδήποτε.

     Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Δήμαρχος, αναπληρώνεται με την παραπάνω σειρά από τους Αντιδημάρχους.

    Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους τις ασκεί ο Δήμαρχος.

    Η αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων ασκείται από τον Δήμαρχο καθώς και από όλους τους Αντιδημάρχους με τη σειρά που αναπληρώνουν το Δήμαρχο.