Δήλωση Δημάρχου Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Δήλωση Δημάρχου Ιεράπετρας

Έντονη ανησυχία έχει προκαλέσει η αιφνίδια παραίτηση του Αναπληρωτή Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου – Κέντρου Υγείας Ιεράπετρας, κ. Λευτέρη Ντουσάκη.

Ο κ. Ντουσάκης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Μάρτιο του 2025, έχει επιδείξει αξιοσημείωτη αφοσίωση και αποτελεσματικότητα στην προσπάθεια αναβάθμισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Με πολυετή εμπειρία στο Νοσοκομείο Χανίων, γνωρίζει σε βάθος τα προβλήματα του χώρου της Υγείας και διαθέτει την τεχνογνωσία και την ικανότητα να ανταποκρίνεται με συνέπεια και υπευθυνότητα στα καθήκοντά του.

Χάρη στις πρωτοβουλίες του, βρίσκεται σε εξέλιξη η ανακαίνιση των εγκαταστάσεων του Νοσοκομείου, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικότητας και τη βέλτιστη αξιοποίηση των χώρων προς όφελος των ασθενών και της ασφαλούς ανάρρωσής τους. Επιπλέον, η πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιεράπετρας για την παροχή κινήτρων προσέλκυσης νέων ιατρών βασίστηκε σε δική του πρόταση, αναδεικνύοντας τον ενεργό του ρόλο στη στήριξη της δημόσιας υγείας.

  Ο κ. Ντουσάκης αποτελεί άξιο και ιδιαίτερα αγαπητό στέλεχος, με την αποδοχή τόσο του προσωπικού του Νοσοκομείου όσο και της τοπικής κοινωνίας, γεγονός που ενίσχυε σημαντικά την αποτελεσματικότητα του έργου του.

   Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης, μόλις πληροφορήθηκε την παραίτηση, επικοινώνησε άμεσα μαζί του, εκφράζοντας την εκτίμησή του και απευθύνοντάς του θερμή παράκληση να επανεξετάσει την απόφασή του, προς όφελος της συνέχισης του σημαντικού έργου που επιτελείται στο Νοσοκομείο της Ιεράπετρας.