ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενημερωτική δράση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και τους διαδικτυακούς κινδύνους, πραγματοποιήθηκε στην Ιεράπετρα από την Περιφέρεια Κρήτης, το Αυτοτελές Γραφείο Ισότητας και την Περιφερειακή Επιτροπή Ισότητας Κρήτης, σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου. 

    Το θέμα συζήτησης ήταν «Πρόληψη και αντιμετώπιση της διαδικτυακής σεξουαλικής παρενόχλησης – κακοποίησης παιδιών και εφήβων» με κεντρικό ομιλητή τον Δρ. Γεώργιο Νάκο, Ψυχολόγο της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ελληνικής Αστυνομίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Ήταν μια συνδιοργάνωση με το 1ο, 2ο και 3ο Γυμνάσιο, το Εσπερινό ΕΠΑΛ και την Ένωση Συλλόγων Γονέων Ιεράπετρας.     

     Ο κ. Νάκος μέσα από μία διαλογική συζήτηση και κάνοντας χρήση οπτικοακουστικού υλικού τόνισε ότι θα πρέπει οι νέοι να διδαχθούν τα οφέλη του διαδικτύου και να το χρησιμοποιούν με υπευθυνότητα και ασφάλεια καθώς οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι πολλοί και δεν είναι δύσκολο να παρασυρθούν, με τις όποιες συνέπειες. Μίλησε για υποθέσεις που χειρίζονται ως Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όπως εκφοβισμό, παραπλάνηση, απάτες, φαινόμενα εκδικητικής πορνογραφίας και άλλα και επεσήμανε την αναγκαιότητα της επικοινωνίας και της καλής σχέσης που θα πρέπει να αναπτυχθεί μεταξύ γονέων και παιδιού ώστε εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα αυτό να αντιμετωπιστεί μέσα σε κλίμα αγάπης και εμπιστοσύνης και σε συνεργασία με ειδικούς. Στάθηκε ακόμη στο ρόλο που μπορεί να παίξει η εκπαιδευτική κοινότητα για την προστασία και τη σωστή ενημέρωση των νέων. 

   Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και χαιρέτισε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας  κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης, λέγοντας ότι « η χρήση του διαδικτύου διευκολύνει την καθημερινότητά μας ενώ παράλληλα παρέχει έναν μεγάλο όγκο πληροφοριών. Τα οφέλη είναι πολλά και ποικίλα αρκεί η χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να γίνεται σωστά και με υπευθυνότητα διαφορετικά μπορεί να αποτελέσει απειλή για την οικογένεια και τα παιδιά μας. Πολύ συχνά μαθαίνουμε για γεγονότα που αποδεικνύουν ότι τα παιδιά σήμερα είναι έρμαια στις δυνατότητες της ανθρώπινης τεχνολογίας γεγονός που καθιστά αναγκαιότητα να τεθούν δείκτες ασφαλείας για να τα προστατεύσουμε. Εκείνο που οφείλουμε να πράξουμε είναι να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας, όχι ως ελεγκτές αλλά ως φίλοι και αυτό έπραξα απέναντι στα παιδιά μου αλλά και στους μαθητές μου ως δάσκαλος», τόνισε ο Δήμαρχος συγχαίροντας τους διοργανωτές για την εκδήλωση. Χαιρετισμό απεύθυναν επίσης ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου κ. Αθανάσιος Κατσαγκόλης, ο Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου κ. Ιωάννης Ανδρουλάκης και η πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων κα Πετρούλα Κορνιλάκη.  

Ως Δήμος Ιεράπετρας ευχαριστούμε  τον Περιφερειάρχη κ. Σταύρο Αρναουτάκη και τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη για τη στήριξη της εκδήλωσης και συγχαίρουμε τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου κ. Αθανάσιο Κατσαγκόλη και την Ένωση Συλλόγων Γονέων για τη διοργάνωση.