Επίσκεψη Δημάρχου Ιεράπετρας σε ΚΑΠΗ και ΚΗΦΗ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

Επίσκεψη Δημάρχου Ιεράπετρας σε ΚΑΠΗ και ΚΗΦΗ

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ΚΑΠΗ του Δήμου επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας  Εμμανουήλ Φραγκούλης συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Κοινωνικής Πολιτικής Φωτεινή Περακάκη. Ο Δήμαρχος είχε   την ευκαιρία να συνομιλήσει   με το προσωπικό και  τα μέλη του ΚΑΠΗ και να ανταλλάξουν  ευχές για Καλή Ανάσταση. Με χαρά δέχθηκε τα χειροποίητα δώρα και τη λαμπάδα που του προσφέρθηκαν και διαβεβαίωσε ότι η Δημοτική Αρχή θα στέκεται πάντα δίπλα τους ώστε να βρίσκουν λύση στα καθημερινά τους προβλήματα.

Εν συνεχεία ο Δήμαρχος και η Αντιδήμαρχος επισκέφθηκαν το ΚΗΦΗ (Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων)  και ευχήθηκε σε προσωπικό και ωφελούμενους να είναι γεροί και να περάσουν ένα όμορφο Πάσχα κοντά στις οικογένειες  και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.  Τους ευχαρίστησε ακόμη για τα πασχαλινά δώρα που του προσέφεραν.

Οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας αποτελούν ιδιαίτερο κεφάλαιο στη ζωή μας και τους αντιμετωπίζουμε με  σεβασμό και ευγνωμοσύνη, δήλωσε ο Δήμαρχος,  ευχόμενος Καλή Ανάσταση με υγεία, ελπίδα και αγάπη.