ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Γραφείο Τύπου Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Μαρίνα Αχλάτη, επισκέφθηκε το Δημοτικό Στάδιο «Πέτρος Βουζουνεράκης» και το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο “Μισεδάκειο”, στο πλαίσιο αυτοψίας και ενημέρωσης για την υφιστάμενη κατάσταση των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων πραγματοποιήθηκε επιτόπια καταγραφή των αναγκών συντήρησης και αναβάθμισης των χώρων, ενώ ο Δήμαρχος και η Αντιδήμαρχος είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους αθλητικών συλλόγων και φορέων, ακούγοντας τις απόψεις και τις προτάσεις τους.

Τονίστηκε η σημασία της περαιτέρω  αναβάθμισης των υποδομών, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια, η λειτουργικότητα και η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται, για  την εξυπηρέτηση των αθλητικών ομάδων, σωματείων, αθλητών και του ευρύ κοινού, με στόχο  την προώθηση του αθλητισμού σε όλα τα επίπεδα.