ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Η τρέχουσα εικόνα δεν έχει εναλλακτικό κείμενο. Το όνομα του αρχείου είναι: image-2.png
Γραφείο Τύπου Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr Τηλ. 2842340313 Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31, Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την έντονη διαμαρτυρία του εξέφρασε αμέσως μόλις ενημερώθηκε, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης  για τη διακοπή λειτουργίας του γραφείου εξυπηρέτησης κοινού της ΔΕΗ στην πόλη, με επιστολή που απέστειλε προς τον Πρόεδρο και  Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΗ και τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Ο Δήμαρχος μέσω  της επιστολής του ζητά την άμεση επανεξέταση του σχεδιασμού και την επαναλειτουργία του γραφείου, τονίζοντας τη σημασία της φυσικής παρουσίας του γραφείου της ΔΕΗ για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ιδιαίτερα των ηλικιωμένων και όσων δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Η επιστολή κοινοποιήθηκε  στον Α΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής και στον Περιφερειάρχη Κρήτης.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Δημάρχου:

Προς: 1. Πρόεδρο και Διευθύνοντα

               Σύμβουλο Ομίλου ΔΕΗ

           2. Υπουργό Περιβάλλοντος                                            

               και Ενέργειας

Κοιν.:1. Α΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής

          2. Περιφερειάρχη Κρήτης

          ΘΕΜΑ: Κλείσιμο του γραφείου εξυπηρέτησης κοινού της ΔΕΗ στην  

               Ιεράπετρα.

«Κύριοι,

Μετά λύπης μας, ενημερωθήκαμε για την απόφαση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, να κλείσει το γραφείο εξυπηρέτησης του κοινού στην Ιεράπετρα.

 Ο  Δήμος Ιεράπετρας με πληθυσμό που ανέρχεται  σύμφωνα με τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021,  στους 27.338 κατοίκους, περιλαμβάνει 21 Δημοτικές κοινότητες. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από έντονη αγροτική, επιχειρηματική και τουριστική δραστηριότητα. Η εξαγωγή πρώιμων  κηπευτικών τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στην ΕΕ ενισχύει σημαντικά την οικονομία της χώρας.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική  αποψίλωση  των  Υπηρεσιών από την πόλη μας και η τοπική κοινωνία με ιδιαίτερη ανησυχία  αντιμετωπίζει την υποβάθμιση των ήδη υποστελεχωμένων  υπηρεσιών.

Είναι  φανερό ότι  ο Δήμος της Ιεράπετρας δέχεται ένα ακόμη πλήγμα, ανάμεσα στα όσα έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια και ένα ακόμη πρόβλημα έρχεται να δυσχεράνει  ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση των δημοτών μας.

Το γραφείο της  ΔΕΗ στην Ιεράπετρα εξυπηρετεί μια περιοχή με ιδιαίτερες γεωγραφικές συνθήκες και ιδίως τα άτομα  μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένα με το διαδίκτυο είναι αυτονόητο ότι δε μπορούν να εξυπηρετηθούν.

Η ΔΕΗ ως φορέας που παρέχει υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, οφείλει και θεωρούμε ότι είναι αυτονόητο να βρίσκεται με φυσική παρουσία κοντά στον πολίτη. 

Σας καλώ να επανεξετάσετε τον σχεδιασμό για την άμεση επαναλειτουργία του γραφείου της πόλης μας, επιδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο της επιχείρησης προς όφελος των πολιτών και της τοπικής κοινωνίας».