ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΑΚ. ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ»

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΑΚ. ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ»

ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΑΚ. ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ»

Διαδοχικές επαφές με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη και τον Διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, κ. Γιώργο Αγαπάκη, είχαν ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης και ο Δήμαρχος Βιάννου, κ. Μηνάς Σταυρακάκης. Οι συναντήσεις αυτές, που ήρθαν ως επιστέγασμα της επίσκεψης του Δημάρχου Ιεράπετρας στη Βιάννο την 25η Νοεμβρίου 2021, είχαν ως στόχο την από κοινού διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων αφενός για την άμεση εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για το οδικό τμήμα Μύρτος-Καλυκοβρέχτης-Τέρτσα και αφετέρου για την ολοκλήρωση των μελετών για τον Νότιο Οδικό Άξονα και συγκεκριμένα για το τμήμα Ιεράπετρα-Βιάννος. Επιπλέον, κατά τη συνάντηση  με τον κ. Αγαπάκη, οι Δήμαρχοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν πληρέστερα για την ωριμότητα και το στάδιο ολοκλήρωσης στο οποίο βρίσκονται οι υπάρχουσες μελέτες του ΝΟΑΚ, ενώ έγινε αποτίμηση των ενεργειών από πλευράς της Κυβέρνησης και για το θέμα του ΒΟΑΚ και συγκεκριμένα για το τμήμα Καλό Χωριό- Γέφυρα Φρουζή και παράκαμψη της Παχειάς Άμμου.

Στη συνέχεια, ο κος Καλαντζάκης δήλωσε τα εξής: «Μαζί με τον Δήμαρχο Βιάννου, κ. Σταυρακάκη, προχωρούμε με συνέπεια στις διεκδικήσεις  μας για την υλοποίηση των απαραίτητων οδικών έργων, για την ταχύτερη και ασφαλέστερη σύνδεση των δύο Δήμων. Σύντομα, όπως μας διαβεβαίωσε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, θα επισκεφτεί το οδικό τμήμα από τον Μύρτο έως τα Τέρτσα ειδικό κλιμάκιο μηχανικών για αυτοψία και εν συνεχεία η Περιφέρεια θα προβεί στη χρηματοδότηση των αναγκαίων μελετών.

Δε σταματάμε, όμως, εδώ. Οφείλουν όλοι να κατανοήσουν την ανάγκη χρηματοδότησης και ολοκλήρωσης των μελετών και για το νότιο οδικό άξονα, ώστε να είναι εφικτή στο μέλλον η χρηματοδότηση και η κατασκευή του. Δεν είναι δυνατόν να παραμένουμε αποκομμένοι με ένα πεπαλαιωμένο οδικό δίκτυο.

Επόμενη κίνησή μας, είναι η από κοινού μετάβασή μας στα αρμόδια Υπουργεία, έτσι ώστε να εξευρεθεί άμεσα τρόπος χρηματοδότησης. Με τη συνεργασία και την θέληση όλων μας θα πετύχουμε τους στόχους μας.

Ευχαριστώ τόσο τον κ. Αρναουτάκη, όσο και τον κ. Αγαπάκη, για την πρόθεσή τους να συμβάλλουν στην προσπάθειά μας».