Νέα γιατρός στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

Νέα γιατρός στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Με ιδιαίτερη χαρά ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης υποδέχθηκε στο γραφείο του τη νέα ιατρό του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, Στέλλα Μαρκατζίνου, η οποία εντάσσεται στο ιατρικό δυναμικό του νοσηλευτικού ιδρύματος, σε κενή οργανική θέση ειδικευμένου Ιατρού ειδικότητας Ακτινολογίας, στο βαθμό Διευθυντή, του κλάδου Ιατρών ΕΣΥ.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας στήριξης και ενίσχυσης του Νοσοκομείου Ιεράπετρας με ιατρικό προσωπικό, ο Δήμος Ιεράπετρας, με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκεκριμένη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης, προχωρά στην παροχή οικονομικού κινήτρου ύψους 500 ευρώ μηνιαίως για χρονικό διάστημα τριών ετών. Το ποσό αυτό αφορά την κάλυψη δαπανών διαμονής και σίτισης.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις ενέργειες του Δήμου για την παροχή κινήτρων με στόχο την προσέλκυση και την παραμονή ιατρών στην περιοχή, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε:

«Καλωσορίζουμε με ιδιαίτερη χαρά τη νέα ιατρό, κα Στέλλα Μαρκατζίνου, στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας και της ευχόμαστε καλή αρχή και καλή δύναμη στα νέα της καθήκοντα. Η ενίσχυση του Νοσοκομείου με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό αποτελεί προτεραιότητα για τον Δήμο μας. Ως Δημοτική Αρχή συνεχίζουμε να στηρίζουμε έμπρακτα το Νοσοκομείο, διεκδικώντας παράλληλα από την Πολιτεία και το Υπουργείο Υγείας τη διαρκή και πλήρη στελέχωσή του, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στους πολίτες της περιοχής μας».