Νέα γιατρός στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Νέα γιατρός στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Με ιδιαίτερη χαρά ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης υποδέχθηκε στο γραφείο του τη νέα ιατρό του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, Στέλλα Μαρκατζίνου, η οποία εντάσσεται στο ιατρικό δυναμικό του νοσηλευτικού ιδρύματος, σε κενή οργανική θέση ειδικευμένου Ιατρού ειδικότητας Ακτινολογίας, στο βαθμό Διευθυντή, του κλάδου Ιατρών ΕΣΥ.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας στήριξης και ενίσχυσης του Νοσοκομείου Ιεράπετρας με ιατρικό προσωπικό, ο Δήμος Ιεράπετρας, με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκεκριμένη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης, προχωρά στην παροχή οικονομικού κινήτρου ύψους 500 ευρώ μηνιαίως για χρονικό διάστημα τριών ετών. Το ποσό αυτό αφορά την κάλυψη δαπανών διαμονής και σίτισης.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις ενέργειες του Δήμου για την παροχή κινήτρων με στόχο την προσέλκυση και την παραμονή ιατρών στην περιοχή, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε:

«Καλωσορίζουμε με ιδιαίτερη χαρά τη νέα ιατρό, κα Στέλλα Μαρκατζίνου, στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας και της ευχόμαστε καλή αρχή και καλή δύναμη στα νέα της καθήκοντα. Η ενίσχυση του Νοσοκομείου με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό αποτελεί προτεραιότητα για τον Δήμο μας. Ως Δημοτική Αρχή συνεχίζουμε να στηρίζουμε έμπρακτα το Νοσοκομείο, διεκδικώντας παράλληλα από την Πολιτεία και το Υπουργείο Υγείας τη διαρκή και πλήρη στελέχωσή του, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στους πολίτες της περιοχής μας».