Ο ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Ο ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Ο Δήμος Ιεράπετρας συμμετέχει  στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την υπεράσπιση του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025, έξω από το Δημαρχείο. Για το λόγο αυτό οι Υπηρεσίες του Δήμου θα παραμείνουν κλειστές κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο. 

Παρά τις διαχρονικές διαβεβαιώσεις που δίνονται από στελέχη της εκάστοτε κυβέρνησης για την ενίσχυση του Νοσοκομείου, τα προβλήματα υποστελέχωσής του παραμένουν και σε ορισμένες περιπτώσεις, εντείνονται με συνέπεια την αδυναμία εφημεριών των κλινικών.

Για το λόγο αυτό, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας για την κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας λόγω της έλλειψης ιατρικού και λοιπού προσωπικού. Η ανησυχία αυτή έχει ήδη εκφραστεί σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο πρόσφατα προχώρησε σε σχετικό   ψήφισμα.

Παράλληλα, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, το Δημοτικό Συμβούλιο έχει λάβει απόφαση για την παροχή κινήτρων σε γιατρούς, στο πλαίσιο προσέλκυσης νέου προσωπικού. Συγκεκριμένα, προβλέπεται οικονομική ενίσχυση 500 ευρώ μηνιαίως για τρία έτη.

Ως Δήμος, θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε δυναμικά, σε συνεργασία με τους φορείς και τους πολίτες,  την ενίσχυση του Νοσοκομείου μας και τη διασφάλιση της πλήρους, ασφαλούς και απρόσκοπτης  λειτουργίας του. Η υγεία αποτελεί το ύψιστο αγαθό και η  πολιτεία οφείλει να εξασφαλίσει  την παροχή δημόσιας και δωρεάν υγείας στους πολίτες.