ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Στο πλαίσιο της 6ης Αγροτικής Έκθεσης Ιεράπετρας «Agroexpo 2025» παρουσιάστηκε η μελέτη για το Νέο Εκθεσιακό Κέντρο το οποίο θα κατασκευαστεί στο χώρο της ΑΓΡΕΞ .

Παρευρέθηκαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος, ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης,  ο Α΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Λασιθίου Ιωάννης Πλακιωτάκης, η Βουλευτής Λασιθίου Κατερίνα Σπυριδάκη, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο Γενικός Γραμματέας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων  Δημήτριος Παπαγιαννίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ιωάννης Ανδρουλάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης στον Τομέα Αγροτικής Οικονομίας Σταύρος Τζεδάκης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λασιθίου Θωμάς Χαριτάκης κ.α..

H παρουσίαση έγινε στη νέα αίθουσα ομιλιών της Agroexpo, από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Εμμανουήλ Τζώρτζη και τον μελετητή Γ. Πετράκη στον οποίο έχει ανατεθεί   η εκπόνηση της μελέτης  μέσω της «Βιώσιμης Πόλης».  

Η χρηματοδότηση της μελέτης έγινε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τη συμβολή του τότε Υπουργού και νυν Α΄ Αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Λασιθίου, Ιωάννη Πλακιωτάκη.

Το εκθεσιακό κέντρο θα λειτουργεί  ως ένας σύγχρονος πολυχώρος υψηλών προδιαγραφών, ο οποίος θα φιλοξενεί εκθέσεις, συνεδριάσεις, κοινωνικές και πολιτιστικές  εκδηλώσεις. Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η λειτουργική αποκατάσταση του εσωτερικού του συγκροτήματος , η κατασκευή λειτουργικών χώρων  ( εκθεσιακών  – συνεδριακών χώρων, γραφείων, βοηθητικών χώρων κλπ), η  λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του περιβάλλοντα χώρου, η κατασκευή υπαίθριου  θεάτρου 700 θέσεων με στεγασμένη σκηνή που θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλες θεατρικές παραστάσεις, η κατασκευή δυο γηπέδων 5Χ5, η κατασκευή παιδικής χαράς και η  διαμόρφωση χώρων στάθμευσης.  

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, «Το νέο εκθεσιακό κέντρο είναι  ένα έργο που θα αναβαθμίσει την Ιεράπετρα, ενισχύοντας τον ρόλο της ως σημαντικό κέντρο αγροτικής παραγωγής, με παράλληλη στήριξη του τουριστικού μας προϊόντος και της ανάδειξης  του πολιτισμού μας. Στόχος η δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων, φιλικές προς το περιβάλλον, προσβάσιμες σε Άτομα με Αναπηρία. Η 6η Αγροτική Έκθεση Ιεράπετρας και ο μεγάλος αριθμός εκθετών, ο μεγαλύτερος έως σήμερα, ανέδειξε την αναγκαιότητα λειτουργίας ενός τέτοιου χώρου που θα προβάλλει την αγροτική δυναμική της Ιεράπετρας και παράλληλα θα φιλοξενεί πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις. Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη  εργαζόμαστε εντατικά για την εξεύρεση χρηματοδότησης από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, ώστε να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του έργου».