ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΤΟΕΒ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΥΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΦΕΔΡΙΚΗΣ ΓΕΩΤΡΗΣΗΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΤΟΕΒ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΥΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΦΕΔΡΙΚΗΣ ΓΕΩΤΡΗΣΗΣ

Υπεγράφη μεταξύ του Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη και του προέδρου του ΤΟΕΒ Ιεράπετρας Γεωργίου Καραλάκη  η προγραμματική σύμβαση για την ανόρυξη και αξιοποίηση νέας εφεδρικής γεώτρησης στη θέση Πολιανά της Δημοτικής Κοινότητας Μύθων  του Δήμου Ιεράπετρας.  

Σκοπός είναι  η αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών άρδευσης οι οποίες έχουν παρουσιαστεί λόγω λειψυδρίας στο Δήμο Ιεράπετρας και στη Ζώνη Άρδευσης του ΤΟΕΒ.

Ο Δήμος είναι ο κύριος του έργου ενώ αρμόδιος για τη χρηματοδότηση και την  κατασκευή του έργου είναι  ο ΤΟΕΒ.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος «υπάρχει άριστη  συνεργασία μεταξύ  Δήμου και ΤΟΕΒ προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τους  συνδημότες μας. Η ανόρυξη νέας γεώτρησης κρίνεται αναγκαία λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας και η λειτουργία της θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση  των αυξημένων αναγκών της περιοχής».

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ – ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Γ4 ΥΔΡΕΥΤΙΚΗΣ ΓΕΩΤΡΗΣΗΣ

Εν συνεχεία  ο Δήμαρχος και ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Ιεράπετρας υπέγραψαν το Πρωτόκολλο παράδοσης (από τον ΤΟΕΒ) –  παραλαβής (από τον Δήμο) της  υδρευτικής γεώτρησης Γ4. Η συγκεκριμένη γεώτρηση   είχε παραχωρηθεί  το 2007 στον ΤΟΕΒ για αρδευτικούς σκοπούς και επιστρέφεται στον Δήμο για την κάλυψη υδρευτικών αναγκών.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν η Γενική Γραμματέας του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη και ο Αντιδήμαρχος Μιχαήλ Μπαχλιτζανάκης.