Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο ο Ευαγγλισμός

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο ο Ευαγγλισμός

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

View Post

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση με την Πρόεδρο  και  Μέλη  του Διοικητικού Συμβουλίου  του Φιλανθρωπικού Συλλόγου Ιεράπετρας «Ο Ευαγγελισμός» είχε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης παρουσία της Γενικής Γραμματέως  του Δήμου Μαρίας Φραντζεσκάκη. Ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για το σημαντικό έργο που επί σειρά ετών επιτελεί ο Σύλλογος, προάγοντας  αρχές και αξίες όπως η αλληλεγγύη και η φιλανθρωπία.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος, αφού ευχαρίστησε τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο για την επίσκεψη,  συνεχάρη τα μέλη του για το πολυσήμαντο έργο τους το οποίο  επιτελούν με σεβασμό, αθόρυβα και διακριτικά, συμπαραστεκόμενα σε άπορες οικογένειες και βοηθώντας παιδιά να φοιτήσουν σε πανεπιστημιακές σχολές.

 Εξέφρασε την πρόθεση της δημοτικής αρχής να σταθεί  δίπλα στο  πολύπλευρο φιλανθρωπικό τους έργο και δεσμεύτηκε να εξετάσει το αίτημά τους για την εξεύρεση χώρου στέγασης. «Ο Ευαγγελισμός» είχε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης παρουσία της Γενικής Γραμματέως  του Δήμου Μαρίας Φραντζεσκάκη. Ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για το σημαντικό έργο που επί σειρά ετών επιτελεί ο Σύλλογος, προάγοντας  αρχές και αξίες όπως η αλληλεγγύη και η φιλανθρωπία.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος, αφού ευχαρίστησε τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο για την επίσκεψη,  συνεχάρη τα μέλη του για το πολυσήμαντο έργο τους το οποίο  επιτελούν με σεβασμό, αθόρυβα και διακριτικά, συμπαραστεκόμενα σε άπορες οικογένειες και βοηθώντας παιδιά να φοιτήσουν σε πανεπιστημιακές σχολές.

 Εξέφρασε την πρόθεση της δημοτικής αρχής να σταθεί  δίπλα στο  πολύπλευρο φιλανθρωπικό τους έργο και δεσμεύτηκε να εξετάσει το αίτημά τους για την εξεύρεση χώρου στέγασης.