Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τον Μορφωτικό Σύλλογο Κεντριού 

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τον Μορφωτικό Σύλλογο Κεντριού 

Συνάντηση με τον  Μορφωτικό  Σύλλογο  Κεντριού  είχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης. Παρόντες ήταν οι, Μακράκης Εμμανουήλ πρόεδρος, Μαζαράκης Βασίλης ταμίας καθώς και τα μέλη Κοκολάκη Μαρία και Κοντοπόδη Πόπη.

Μεταξύ των θεμάτων που απασχόλησαν τη συζήτηση ήταν η κατάσταση της αγροτικής οδοποιίας και του οδικού δικτύου, οι απαιτούμενες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης, καθώς και παρεμβάσεις για την αναβάθμιση του πρασίνου και των κοινόχρηστων χώρων.

Ο Δήμαρχος ενημέρωσε για το σχεδιασμό και τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής σχετικά με τα ζητήματα που τέθηκαν, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι η προώθηση παρεμβάσεων που θα έχουν άμεσο και θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των κατοίκων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας με τους τοπικούς φορείς για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναγκών κάθε περιοχής του Δήμου.