Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ»

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ»

Στο συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ», που πραγματοποιείται από 26 εως 28 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη συμμετέχει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη.

Το συνέδριο αναμένεται να  αναδείξει σύγχρονες πρακτικές για τη διοίκηση, την ανθεκτικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη των πόλεων, με παρουσιάσεις και ανταλλαγή καλών πρακτικών από όλη τη χώρα, σε ένα περιβάλλον που υποστηρίζει τόσο τη φυσική όσο και την υβριδική συμμετοχή, έχοντας το βλέμμα στραμμένο σε ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον.

Η αναπτυξιακή δυναμική της Τοπικής Αυτοδιοίκησης βρίσκεται στο επίκεντρο της συνεργασίας που ενισχύουν η ΔΕΘ-HELEXPO και η Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ», με τη διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου της Ένωσης, που φιλοξενείται στην έκθεση κυκλικής οικονομίας «FORWARD GREEN» που διοργανώνεται παράλληλα με την έκθεση RENEWABLE ENERGYTECH.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος, η συμμετοχή μας στο συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για το Δήμο Ιεράπετρας να βρίσκεται στον πυρήνα των εξελίξεων που αφορούν τη σύγχρονη διοίκηση, με έμφαση στο νέο κώδικα, το περιβάλλον, την κοινωνία , τον πολιτισμό και τον αθλητισμό, που αποτελούν κύρια θέματα συζήτησης  του συνεδρίου. Ως Δήμος Ιεράπετρας, παρακολουθούμε ενεργά τις εξελίξεις και συμμετέχουμε στο διάλογο για το μέλλον της Αυτοδιοίκησης.