ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 15 ΜΕΛΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 15 ΜΕΛΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και με μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του 1ου Γυμνασίου Ιεράπετρας είχε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Φραγκούλης, παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας Γεωργίου Χατζάκη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών  Εμμανουήλ Τζώρτζη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου, το οποίο ανακαινίστηκε φέτος μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Όπως επισημάνθηκε, αν και το έργο αναβάθμισε σημαντικά τις υποδομές του σχολείου, απαιτούνται επιπλέον παρεμβάσεις καθώς και ενίσχυση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού, προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών.

Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ενημέρωση και τη συνεργασία, καθώς και τους μαθητές που, όπως ανέφερε, «με τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον τους αποδεικνύουν ότι είναι ενεργοί πολίτες που νοιάζονται για το σχολείο και την τοπική κοινωνία».