ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Ο.Υ. – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Ο.Υ. – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Συνάντηση με μέλη  του   Διοικητικού Συμβουλίου  του Συλλόγου εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) Ανατολικής Κρήτης είχαν  ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης,  ο Δήμαρχος Σητείας κ. Γεώργιος Ζερβάκης και ο Δήμαρχος Οροπεδίου Λασιθίου Γεώργιος Αθανασάκης.

Κατά τη συνάντηση, ο Σύλλογος ενημέρωσε τους παρισταμένους  σχετικά με  τις αλλαγές που προωθούν  η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και το  Κεντρικό Κράτοςως προς τη λειτουργία  των Περιφερειακών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.). Σύμφωνα με το σχεδιασμό, τη θέση των Δ.Ο.Υ. αναμένεται να πάρουν αποκεντρωμένα φορολογικά κέντρα.

Οι εργαζόμενοι επεσήμαναν ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός οδηγεί στη συγχώνευση υπηρεσιών  σε επίπεδο Κρήτης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την άμεση εξυπηρέτηση των φορολογουμένων αλλά και των  επαγγελματιών  που συναλλάσσονται με τις Δ.Ο.Υ. ενώ εξέφρασαν την ανησυχία τους και για το εργασιακό τους μέλλον.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Φραγκούλης, στην τοποθέτησή του ανέφερε: « Όπως έγινε φανερό από τη σημερινή συνάντηση, ο νομός Λασιθίου γενικότερα, αλλά και ο Δήμος της Ιεράπετρας ειδικότερα, ετοιμάζεται να δεχτεί ένα ακόμη πλήγμα, ανάμεσα στα όσα έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια.  Μετά την κατάργηση της Δ.Ο.Υ. Ιεράπετρας το 2012,  η υποβάθμιση της Δ.Ο.Υ. Αγίου Νικολάου έρχεται να δυσχεράνει  ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση των πολιτών και επαγγελματιών του Δήμου μας.   Επιπλέον συμμερίζομαι  την ανησυχία των εργαζομένων οι οποίοι  θα υποστούν μεγάλο προσωπικό και οικογενειακό κόστος από την υποβάθμισή της.  Η Ιεράπετρα έχει έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα σε διάφορους τομείς της οικονομίας και οι επικείμενες αλλαγές θα επηρεάσουν αρνητικά  τη δραστηριότητά τους και εν γένει την περιφερειακή ανάπτυξη. Καλώ το Κεντρικό Κράτος να επανεξετάσει το σχεδιασμό του για τη λειτουργία ειδικά της συγκεκριμένης Δ.Ο.Υ., να λάβει υπόψη τις ιδιαίτερες γεωγραφικές συνθήκες κάθε Δήμου και να σταθμίσει προσεκτικότερα το κόστος των αποφάσεών του για τους πολίτες και την τοπική κοινωνία.