ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύσκεψη με αντικείμενο συζήτησης  την εκπόνηση μελέτης για τη διαχείριση του νερού πραγματοποιήθηκε στην Ιεράπετρα μετά από πρόσκληση της ολλανδικής εταιρίας HVA στην οποία έχει ανατεθεί η μελέτη  για την περιοχή της Κρήτης. Η εταιρεία    εκπροσωπήθηκε από τους κ.κ. Πίτερ Λετίτρ, Σάββα Γουνόπουλο και συνεργάτες τους.

Παρευρέθηκαν οι Δήμαρχοι Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης, Σητείας κ. Γεώργιος Ζερβάκης, οι αντιδήμαρχοι Ιεράπετρας κ.κ. Ανδρέας Σκουλούδης, Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης, Εμμανουήλ Τζώρτζης, Γεώργιος Χατζάκης, Νεκτάριος Παπαδάκης, ο αντιδήμαρχος Σητείας κ. Ιωάννης Σκαρβελάκης, οι εκπρόσωποι των Δημάρχων  Οροπεδίου Λασιθίου κ. Εμμανουήλ Περυσινάκης αντιδήμαρχος  και  Βιάννου κ. Γεώργιος Βιαννιτάκης αντιδήμαρχος καθώς επίσης  ο πρόεδρος του Συλλόγου καφέ εστίασης Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Μιχελαράκης  κ.α.

Σε πρώτη φάση σύμφωνα με τους μελετητές, συγκεντρώνονται οι πληροφορίες που απαιτούνται και αναφέρονται τα προβλήματα που υπάρχουν με σκοπό τη βελτίωση της διαχείρισης των υδάτινων πόρων κάθε περιοχής. Από τους παρευρισκόμενους εκφράστηκε ο  προβληματισμός του όλου σχεδίου, ώστε να παραμείνει ο έλεγχος και η διαχείριση του νερού στις τοπικές κοινωνίες, Δήμους, ΤΟΕΒ.