Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας διοργάνωσε ο Δήμος Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου κ. Εμμανουήλ Φραγκούλη. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στους διαχρονικούς αγώνες και τη συμβολή της γυναίκας στην κοινωνία, στέλνοντας μηνύματα σεβασμού, ισότητας και αναγνώρισης.

Την επιμέλεια και την παρουσίαση της εκδήλωσης είχε η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτισμού κα Φωτεινή Περακάκη.

Κατά τη διάρκειά της τιμήθηκαν τρεις γυναίκες για τη σημαντική προσφορά και το έργο τους στην κοινωνία. Ο Δήμαρχος τους απένειμε, ως ένδειξη αναγνώρισης και τιμής, αναμνηστικές πλακέτες, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη συμβολή και την πορεία της καθεμιάς.

Οι τιμώμενες γυναίκες ήταν:

-Η κα Ελένη Βλάσση καλλιτεχνική Διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας & Awards, Περιφερειακή Σύμβουλος – Εντεταλμένη Σύμβουλος Πολιτισμού στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου

-Η κα Μαρία Ασπραδάκη συνταξιούχος εκπαιδευτικός, πολύτεκνη μητέρα

-Η κα Δώρα Κουρίνου πρόεδρος  επί σειρά ετών του Φιλανθρωπικού Συλλόγου Ιεράπετρας  “Ο Ευαγγελισμός”.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος, « η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι μια ημέρα τιμής και αναγνώρισης για όλες τις γυναίκες της ζωής μας. Τιμούμε τη μητέρα, την αδελφή, τη σύζυγο, την κόρη, τη γιαγιά. Η λέξη “μάνα” είναι η πιο ιερή λέξη, γιατί μέσα της δημιουργούνται τα πρώτα μας κύτταρα και από εκεί ξεκινά η ίδια η ζωή.

Οι γυναίκες αξίζουν την αγάπη, το σεβασμό και τη διαρκή μας έγνοια, γιατί καθημερινά προσφέρουν, στηρίζουν και δημιουργούν. Με δύναμη, υπομονή και ανιδιοτελή αγάπη αποτελούν το θεμέλιο της οικογένειας και της κοινωνίας».

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε μουσικά από τη Μικτή Χορωδία του Δήμου υπό τη διεύθυνση της κας Ελένης Διακάκη με  τη συνοδεία των μουσικών Στέλλας  Μαστοράκη και Αρτέμιδος  Χαραλαμπάκη.

Παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων η Βουλευτής Λασιθίου Κατερίνα Σπυριδάκη η οποία απηύθυνε χαιρετισμό,  η Γενική Γραμματέας του Δήμου κα Μαρία Φραντζεσκάκη, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νικόλαος Τζουμάκας και  οι αντιδήμαρχοι κ. Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης,  κ. Γεώργιος Χατζάκης, κ.Εμμανουήλ Τζώρτζης, κ. Γεώργιος Γιακουμάκης και κα Μαρίνα Αχλάτη.