Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Τιμητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας διοργάνωσε ο Δήμος Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου κ. Εμμανουήλ Φραγκούλη. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στους διαχρονικούς αγώνες και τη συμβολή της γυναίκας στην κοινωνία, στέλνοντας μηνύματα σεβασμού, ισότητας και αναγνώρισης.

Την επιμέλεια και την παρουσίαση της εκδήλωσης είχε η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτισμού κα Φωτεινή Περακάκη.

Κατά τη διάρκειά της τιμήθηκαν τρεις γυναίκες για τη σημαντική προσφορά και το έργο τους στην κοινωνία. Ο Δήμαρχος τους απένειμε, ως ένδειξη αναγνώρισης και τιμής, αναμνηστικές πλακέτες, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη συμβολή και την πορεία της καθεμιάς.

Οι τιμώμενες γυναίκες ήταν:

-Η κα Ελένη Βλάσση καλλιτεχνική Διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας & Awards, Περιφερειακή Σύμβουλος – Εντεταλμένη Σύμβουλος Πολιτισμού στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου

-Η κα Μαρία Ασπραδάκη συνταξιούχος εκπαιδευτικός, πολύτεκνη μητέρα

-Η κα Δώρα Κουρίνου πρόεδρος  επί σειρά ετών του Φιλανθρωπικού Συλλόγου Ιεράπετρας  “Ο Ευαγγελισμός”.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος, « η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι μια ημέρα τιμής και αναγνώρισης για όλες τις γυναίκες της ζωής μας. Τιμούμε τη μητέρα, την αδελφή, τη σύζυγο, την κόρη, τη γιαγιά. Η λέξη “μάνα” είναι η πιο ιερή λέξη, γιατί μέσα της δημιουργούνται τα πρώτα μας κύτταρα και από εκεί ξεκινά η ίδια η ζωή.

Οι γυναίκες αξίζουν την αγάπη, το σεβασμό και τη διαρκή μας έγνοια, γιατί καθημερινά προσφέρουν, στηρίζουν και δημιουργούν. Με δύναμη, υπομονή και ανιδιοτελή αγάπη αποτελούν το θεμέλιο της οικογένειας και της κοινωνίας».

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε μουσικά από τη Μικτή Χορωδία του Δήμου υπό τη διεύθυνση της κας Ελένης Διακάκη με  τη συνοδεία των μουσικών Στέλλας  Μαστοράκη και Αρτέμιδος  Χαραλαμπάκη.

Παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων η Βουλευτής Λασιθίου Κατερίνα Σπυριδάκη η οποία απηύθυνε χαιρετισμό,  η Γενική Γραμματέας του Δήμου κα Μαρία Φραντζεσκάκη, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νικόλαος Τζουμάκας και  οι αντιδήμαρχοι κ. Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης,  κ. Γεώργιος Χατζάκης, κ.Εμμανουήλ Τζώρτζης, κ. Γεώργιος Γιακουμάκης και κα Μαρίνα Αχλάτη.