ΑΜΕΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΑΜΕΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας αυτοδιαγνωστικών τεστ για τον κορωνοϊό Covid-19 στα φαρμακεία, πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν κατέστη δυνατό να τα προμηθευτούν, ώστε να προβούν στον απαραίτητο αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, πριν την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία. Ο Δήμος Ιεράπετρας και συγκεκριμένα η Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Επιτροπή του Δήμου, προβήκαν άμεσα στην προμήθεια 700 αυτοδιαγνωστικών τεστ κι ενημέρωσαν όλους τους Διευθυντές των σχολείων,  να προσέλθουν στα γραφεία του Δήμου και να παραλάβουν τα self test, το πρωί της Δευτέρας στις 7:00, ώστε να τα διανείμουν σε όσους γονείς δεν κατόρθωσαν να τα προμηθευτούν από τα φαρμακεία.

Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης: « Χάρη στην άμεση κινητοποίηση της Δημοτικής Αρχής όλα τα σχολεία του Δήμου Ιεράπετρας θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν από την πρώτη ημέρα με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Θέλουμε τα σχολεία να επαναλειτουργήσουν χωρίς προβλήματα, τηρώντας τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα. Ως Δημοτική Αρχή θα κάνουμε οτιδήποτε χρειαστεί προκειμένου εκπαιδευτικοί και μαθητές να παραμείνουν υγιείς.

Θέλω να ευχαριστήσω την Πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κα Μαρία Ρουμελιωτάκη και τον Πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη, για την τάχιστη επίλυση του ανωτέρω προβλήματος».