Δελτίο Τύπου

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Δελτίο Τύπου

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά όταν μαθητές με τους εκπαιδευτικούς τους μας επισκέπτονται και γεμίζουν με χαρά και χαμόγελα το Δημαρχείο», δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης με αφορμή την επίσκεψη μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου και φιλοξενούμενων μαθητών από τη Γαλλία.  Παρευρέθηκαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκος  Τζουμάκας, οι αντιδήμαρχοι Γιώργος Χατζάκης, Γιώργος Κουγιουμουτζάκης και Φωτεινή Περακάκη, η Δημοτική Σύμβουλος και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Άννα Αϊβαλιώτη και η Γ.Γ. του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη

Πιο συγκεκριμένα τα τμήματα Γαλλικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου με την καθηγήτριά τους κα Καλλιόπη Χρυσοφάκη, προετοίμαζαν πολλές εβδομάδες , το πρόγραμμα με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες στο Παρίσι ” Η διαδρομή της ολυμπιακής φλόγας”, “Από την Ελλάδα στη Γαλλία”  στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus, και με αφορμή αυτό, 22 παιδιά από  σχολείο της Γαλλίας με τους εκπαιδευτικούς  τους, επισκέφθηκαν το σχολείο της Ιεράπετρας. Τις λίγες ημέρες της παραμονής τους είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον τόπο μας και να συμμετάσχουν σε διάφορες δράσεις, πολιτιστικές αλλά  και περιβαλλοντικές όπως ο καθαρισμός της παραλίας σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο καθαριότητας  Γ. Γιακουμάκη.

Ο Δήμαρχος καλωσόρισε τα  παιδιά καθώς επίσης τον Διευθυντή Νίκο Τσαγκαράκη και τις εκπαιδευτικούς  Βασιλική Φανουράκη, Μαρία Κουτσελάκη, Ειρήνη Αστειοπούλου, Καλλιόπη Χρυσοφάκη που τα συνόδευαν, όπως  και τις εκπαιδευτικούς από τη Γαλλία.

Τους ευχήθηκε καλή διαμονή, τους μίλησε για το Σπίτι του Ναπολέοντα, για τις ομορφιές του τόπου μας και προέτρεψε τα παιδιά να αναπτύξουν σχέσεις φιλίας μεταξύ τους. Η επίσκεψη έκλεισε συγκινητικά ψάλλοντας τους Εθνικούς  Ύμνους, Ελλάδας και Γαλλίας.