Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Γραφείο Τύπου Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr Τηλ. 2842340313 Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31, Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 30-09-2025

Με μεγάλη συμμετοχή ντόπιων και επισκεπτών πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Ιεράπετρας η Γιορτή για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, με φόντο το ενετικό Φρούριο «ΚΑΛΕ». 

Το λιμάνι της πόλης πλημμύρισε από ζωντανή κρητική και λαϊκή μουσική, παραδοσιακούς χορούς και εκλεπτυσμένες γεύσεις της κρητικής γαστρονομίας. Τα δεκάδες βεγγαλικά που  φώτισαν το γεραπετρίτικο ουρανό, τράβηξαν τα βλέμματα όλων.

Την εκδήλωση διοργάνωσαν ο Δήμος Ιεράπετρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και την  υποστήριξη της Ένωσης  Ξενοδόχων Ιεράπετρας και  Νοτιοανατολικής Κρήτης, του Σωματείου Καφεστίασης Ιεράπετρας και  του Νέου Πολιτιστικού Συλλόγου Ιεράπετρας.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης τόνισε, μεταξύ άλλων, στο χαιρετισμό του. 

“Η καρδιά της φιλοξενίας και του τουρισμού «χτυπά» σήμερα στην πόλη μας. 

Ως Δημοτική Αρχή διοργανώνουμε  για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τη Γιορτή τουρισμού  πολύ πιο δυναμικά αυτή τη φορά και με περισσότερη εμπειρία. Στόχος μας είναι να ευχαριστήσουμε τους επισκέπτες μας, αλλά και να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας. Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι αφιερωμένη στη βιώσιμη μετάβαση, με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, της τοπικής κουλτούρας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Θέλουμε  τον επισκέπτη όχι ως πελάτη, αλλά ως φίλο. Να διεισδύσει στην τοπική κοινωνία, να γνωρίσει τις παραδόσεις μας, τις γεύσεις μας, τη φιλοξενία μας”. Κλείνοντας το χαιρετισμό του ευχαρίστησε  θερμά όλους όσοι συνέβαλαν με οποιονδήποτε τρόπο στην οργάνωση και την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης.

Χαιρετισμό απεύθυναν επίσης ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος, η Βουλευτής Λασιθίου Κατερίνα Σπυριδάκη,                                    ο Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου Ιωάννης Ανδρουλάκης, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Τουρισμού στο Λασίθι Μιχαήλ Κλώντζας.

Το συντονισμό είχε ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών –

Οικονομικών  –  Παιδείας -Τουρισμού Γεώργιος Χατζάκης.

Παρευρέθηκαν η Γενική Γραμματέας του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νικόλαος Τζουμάκας,  οι Αντιδήμαρχοι Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης, Εμμανουήλ Τζώρτζης, Μιχαήλ Μπαχλιτζανάκης, Γεώργιος Γιακουμάκης, Νεκτάριος Παπαδάκης, Φωτεινή Περακάκη, Μαρίνα Αχλάτη, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι  δημοτικών κοινοτήτων, η περιφερειακή σύμβουλος Ελένη Βλάσση, ο πρώην  Υφυπουργός Μιχαήλ Καρχιμάκης, εκπρόσωποι αρχών, υπηρεσιών,  φορέων και συλλόγων.

Τη βραδιά πλαισίωσαν το κρητικό συγκρότημα των  Στέφανου Σκουληκάρη και Κυριάκου  Καραλάκη και το λαϊκό  συγκρότημα «ΝΟΤΟΣ».

Παραδοσιακούς κρητικούς χορούς παρουσίασε ο Πολιτιστικός Λαογραφικός Σύλλογος Ιεράπετρας  «Κρητικός Χορός».