ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ «ΧΤΥΠΗΜΑ» ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ «ΧΤΥΠΗΜΑ» ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ «ΧΤΥΠΗΜΑ» ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΑΜΙΡΑ  ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΝΗΣΟ ΧΡΥΣΗ

Σε συνέχεια της σύγκλησης του Δημοτικού Συμβουλίου και της λήψης σχετικής απόφασης, της αποστολής των δύο επιστολών προς τον Πρωθυπουργό της Χώρας, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και προς τη Συντονίστρια της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, κα Μαρία Κοζυράκη και της  κατ΄ιδίαν συνάντησης που είχε με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, συνεχίζει την προσπάθεια να εφαρμοστεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να πειστεί η Κυβέρνηση για την αναγκαιότητα της διατήρησης της επισκεψιμότητας στη νήσο Χρυσή. Ο κ. Καλαντζάκης συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρουσία του  αρμόδιου Υφυπουργού κ. Γιώργου Αμιρά, του Υπουργού, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη,   του Γενικού Διευθυντή του Οργανισμού Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, Δρ. Ιωάννη Μητσόπουλου,  του Δρ. Κώστα Τριάντη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΦΥΠΕΚΑ και του Γενικού Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, κ. Πέτρου Βαρελίδη, με θέμα τη γνωμοδότηση της Επιτροπής Διαχείρισης για τη νήσο Χρυσή. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ενημέρωσε τους συμμετέχοντες εκ νέου για τη γνωμοδότηση, αλλά και για τις θέσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως αυτές αναλύονται στην απόφαση του Δ.Σ. καθώς για όλες τις κινήσεις που έχει κάνει ο Δήμος Ιεράπετρας αναφορικά με τη νήσο Χρυσή.

Μετά την ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης, ο κος Καλαντζάκης δήλωσε σχετικά:

«Αποτέλεσμα των τελευταίων  κινήσεων και των πρωτοβουλιών που λάβαμε ως Δημοτική Αρχή ήταν η απόφαση της επανασυνεδρίασης της Επιτροπής Διαχείρισης τις αμέσως επόμενες ημέρες. Εμείς, από την πλευρά μας, μολονότι σεβόμαστε τις απόψεις της ανωτέρω Επιτροπής θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, προκειμένου να καταλάβουν η Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία ότι ο Δήμος Ιεράπετρας δεν πρόκειται να δεχτεί «χτύπημα» στην τουριστική ανάπτυξή του. Η νήσος Χρυσή είναι σημείο αναφοράς για την Ιεράπετρα και οποιοδήποτε «κλείσιμο» της θα επέφερε δυσμενείς επιπτώσεις στην οικονομία και στην κοινωνία του τόπου.

Ευχαριστώ τον Υφυπουργό, κ. Αμιρά, τον Υπουργό, κ. Πλακιωτάκη και όλους τους συμμετέχοντες στην τηλεδιάσκεψη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του Δήμου της Ιεράπετρας.

Θα πρέπει οι Κυβερνώντες και οι ιθύνοντες να κατανοήσουν και να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούμε και να προστατέψουμε τόσο το δάσος των κέδρων, όσο και το σύνολο του θαλάσσιου και χερσαίου οικοσυστήματος, τους αρχαιολογικούς χώρους  και συγχρόνως να μη δεχτεί πλήγμα η αυξανόμενη τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας».