ΕΚΛΟΓΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΗ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΕΚΛΟΓΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΗ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

Το νέο Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου και τα μέλη της Οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής Ποιότητας Ζωής εξέλεξε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ιεράπετρας, που συνεδρίασε υπό την Προεδρεία του κ. Εμμανουήλ Βρυγιωνάκη, πρώτου σε αριθμό ψήφων στις εκλογές του 2019, την Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022, δια ζώσης με βάση τα ειδικά πρωτόκολλα λόγω της πανδημίας. Στην ειδική συνεδρίαση για τις δημαιρεσίες που αφορούν στο β’ μισό της τρέχουσας αυτοδιοικητικής θητείας αναδείχθηκαν κατά πλειοψηφία:

Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ύστερα από πρόταση του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη, επανεξελέγη ο κ. Ευάγγελος Μπινιχάκης, στη θέση  του Αντιπροέδρου αναδείχθηκε ο κ. Ιωάννης Σαραντώνης, ενώ Γραμματέας επανεξελέγη ο κ. Γεώργιος Αγγελάκης.

Στην Οικονομική Επιτροπή τακτικά μέλη εξελέγησαν από τη Δημοτική Παράταξη «Ιεράπετρα Νέα Πορεία» οι κ.κ. Εμμανουήλ Βρυγιωνάκης και Ευάγγελος Μπινιχάκης. Αναπληρωματικά μέλη εξελέγησαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Κωνσταντίνος Αστροπεκάκης και Πέτρος Μαστοράκης. Από τη Δημοτική Παράταξη «Ιεράπετρα Δήμος Πρότυπο» εξελέγη ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης, με αναπληρωματικό μέλος τον κ. Αντώνη Πετρά. Από τη Δημοτική Παράταξη «Μαζί αλλάζουμε την Ιεράπετρα» τακτικό μέλος εξελέγη ο κ. Νικόλαος Μεραμβελιωτάκης, ενώ ως αναπληρωματικό ο κ. Αργύρης Πανταζής.

Στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής τακτικά μέλη εξελέγησαν από τη Δημοτική Παράταξη «Ιεράπετρα Νέα Πορεία» οι κ.κ. Αντρέας Παπαδοπετράκης και Εμμανουήλ Βρυγιωνάκης με αναπληρωματικά μέλη τους  κ. κ.  Νεκτάριο Παπαδάκη και Γεώργιο Ασπραδάκη. Από τη Δημοτική Παράταξη «Ιεράπετρα Δήμος Πρότυπο» εξελέγη ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ιωάννης Σαραντώνης με αναπληρωματικό μέλος τον κ. Γεώργιο Προϊστάκη. Από τη Δημοτική Παράταξη «Μαζί αλλάζουμε την Ιεράπετρα» τακτικό μέλος εξελέγη ο κ. Αργύρης Πανταζής με αναπληρωματικό μέλος τον κ. Παναγιώτη Σαρρή.

Μετά το πέρας της διαδικασίας ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, δήλωσε: «Συγχαίρω για την επανεκλογή του στο αξίωμα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου τον κ. Μπινιχάκη, ο οποίος κάτω από αντίξοες συνθήκες λόγω της υγειονομικής κρίσης κατόρθωσε τα δύο προηγούμενα χρόνια να αμβλύνει τις αντιθέσεις, να προάγει το διάλογο και να φέρει με αποτελεσματικότητα σε πέρας τα καθήκοντά του.

Θέλω να ευχαριστήσω τα απερχόμενα μέλη του Προεδρείου και των Επιτροπών για τη συνεργασία και τη συναίνεση την οποία επέδειξαν όλο το προηγούμενο διάστημα στην προώθηση κρίσιμων ζητημάτων για τον Δήμο της Ιεράπετρας και να συγχαρώ παράλληλα τα επανεκλεγέντα και νεοεκλεγέντα μέλη. Εύχομαι καλή και δημιουργική θητεία σε όλους. Είμαι σίγουρος ότι θα ανταποκριθούν άριστα στις νέες αρμοδιότητές τους, έτσι ώστε όλοι μαζί, χωρίς παραταξιακούς διαχωρισμούς,  εργαζόμενοι μέσα σε κλίμα συνεννόησης  να συνεχίσουμε με σκληρή δουλειά να παράγουμε έργο, οδηγώντας τον Δήμο μας σε ένα καλύτερο μέλλον».