Επίσκεψη στην Κοινότητα Μύρτου. Με έργα και όχι με λόγια αντιμετωπίζουμε τις ανάγκες της Κοινότητας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Επίσκεψη στην Κοινότητα Μύρτου. Με έργα και όχι με λόγια αντιμετωπίζουμε τις ανάγκες της Κοινότητας

Την Κοινότητα του Μύρτου επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Έργων και Μελετών, κ. Γεώργιο Ασπραδάκη και με τον Αντιδήμαρχο Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη, όπου και συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της Κοινότητας κ.κ.  Αλέξανδρο Παντελάκη και Εμμανουήλ Πηγιάκη. Κατά τη διάρκεια της  συνάντησης ο κος Παντελάκης πραγματοποίησε ενημέρωση για τα τρέχοντα ζητήματα της Κοινότητας, συζητήθηκε το θέμα του Βιολογικού καθαρισμού, ενώ ο κος Καλαντζάκης παρουσίασε τον σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής όσον αφορά τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αλλά και άλλες παρεμβάσεις και έργα που προγραμματίζονται (ηλεκτροφωτισμός, δεύτερη φάση του έργου της ανάπλασης, νέα δεξαμενή ύδρευσης κ.α.).Τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά από παρεμβάσεις και έργα υποδομής που έχουν ήδη υλοποιηθεί με σκοπό να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Στη συνέχεια, περπάτησαν στον οικισμό για να δουν από κοντά υφιστάμενες ελλείψεις και προβλήματα και συνομίλησαν με κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.

Κατόπιν, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας δήλωσε τα εξής: «Με έργα και όχι με λόγια αντιμετωπίζουμε σταδιακά τις ανάγκες της Κοινότητας του Μύρτου. Τα  έργα που έχουν ήδη υλοποιηθεί στον Μύρτο (αναπλάσεις, δίκτυα ύδρευσης ηλεκτροφωτισμός κ.α.),παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή και αυτά που προγραμματίζονται, αποδεικνύουν το όραμα και τη συνέπεια της παρούσας Δημοτικής Αρχής η οποία επιθυμεί να αναβαθμίζει και να αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα ενός παραδοσιακού οικισμού που συγχρόνως αποτελεί και έναν ιδιαιτέρως δημοφιλή τουριστικό προορισμό για Έλληνες και ξένους επισκέπτες.

Παράλληλα, συνεχίζουμε να διεκδικούμε δυναμικά από την Κυβέρνηση τη χρηματοδότηση του ΝΟΑΚ και πρωτίστως την ολοκλήρωση της μελέτης που αφορά το οδικό δίκτυο από τον Μύρτο έως τη Βιάννο  με στόχο την κατασκευή ενός σύγχρονου οδικού άξονα που θα καθιστά ασφαλέστερη και ταχύτερη τη σύνδεση του Δήμου της Ιεράπετρας με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι.

Ευχαριστώ, τον Πρόεδρο του Μύρτου, κ. Αλέξανδρο Παντελάκη και τα μέλη του Συμβουλίου της Κοινότητας για την άψογη συνεργασία και το έργο που έχουν επιτελέσει έως τώρα».