ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Με τον αρμόδιο Υφυπουργό για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργο Καραγιάννη, με τον Γενικό Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών, κ. Γιάννη Καρνέση και με τη Γενική Γραμματέα Υποδομών, κα Μαρία-Έλλη Γεραρδή, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης. Στη συνάντηση που έλαβε χώρα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να  αναπτύξει σειρά ζητημάτων, όπως την ολοκλήρωση του έργου της προσαγωγού διώρυγας του Φράγματος των Μπραμιανών και τη χρηματοδότηση των συμπληρωματικών έργων του φράγματος, το τμήμα του ΒΟΑΚ «Καλό Χωριό- Γέφυρα Φρουζή» και «Παράκαμψη της Παχειάς Άμμου», την κατασκευή οδικών έργων κ.α. Όπως διαβεβαίωσε τον Δήμαρχο ο Υφυπουργός, πρόθεση του Υπουργείου είναι όλα αυτά τα μεγάλα έργα να χρηματοδοτηθούν  και να δημοπρατηθούν μέσα στο 2022.

Ο κ. Καλαντζάκης, στη συνέχεια, δήλωσε τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια με μεγάλη προσπάθεια ως Δήμος Ιεράπετρας συνεργαστήκαμε με τις αρμόδιες Υπηρεσίες και βοηθήσαμε, όπου χρειαζόταν, ώστε να ολοκληρωθούν  και να ωριμάσουν οι απαραίτητες μελέτες για τα ανωτέρω έργα και τώρα ήρθε η ώρα της χρηματοδότησής τους. Ο Δήμος Ιεράπετρας αναπτύσσεται δυναμικά και στον πρωτογενή τομέα και στον τουρισμό και έχει ανάγκη αυτά τα μεγάλα έργα υποδομής.  Μπορεί τα μηνύματα που είχα από τον Υφυπουργό και τα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών για όλα τα έργα που αφορούν τον Δήμο της Ιεράπετρας και είναι φορέας υλοποίησης το ίδιο το Υπουργείο να ήταν θετικά, εμείς όμως ως Δημοτική Αρχή δεν εφησυχάζουμε στο «ΘΑ». Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, έχοντας τακτική επικοινωνία με τους αρμόδιους Υπουργούς, τον ΟΑΚ, τον ΤΟΕΒ Ιεράπετρας και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς,  βοηθώντας από την πλευρά μας όπου χρειαστεί, μέχρις ότου  να δούμε τα έργα να δημοπρατούνται και να υλοποιούνται».