Θ. ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Θ. ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Θ. ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ: «ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην Αθήνα για θέματα που αφορούν τον Δήμο της Ιεράπετρας, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης συναντήθηκε με τον Κυβερνητικό Βουλευτή και Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,  κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη. Στην ατζέντα της συζήτησης τέθηκαν η αναστολή της υλοποίησης των πρωτοκόλλων κατεδάφισης στο παραλιακό μέτωπο της Ιεράπετρας, η εξέλιξη του έργου της προσαγωγού διώρυγας του Φράγματος των Μπραμιανών, οι άμεσες χρηματοδοτήσεις που απαιτούνται για τα έργα που υλοποιεί το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ιεράπετρας, για το παραλιακό μέτωπο και για τα έργα της ύδρευσης,  τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες της Ιεράπετρας και όλος ο πρωτογενής τομέας, η χρηματοδότηση των ώριμων μελετών των οδικών έργων που περιλαμβάνουν την παράκαμψη της Παχειάς Άμμου και το τμήμα από το Καλό Χωριό έως τη Γέφυρα Φρουζή, η απεργία των ναυτεργατών, το νοσοκομείο και άλλα θέματα που αφορούν τον Δήμο Ιεράπετρας.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας δήλωσε τα εξής: « Ευχαριστώ τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την υποστήριξή του και γενικότερα για την συνδρομή του στα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο και ιδιαίτερα για τη θετική εξέλιξη της αναστολής των κατεδαφίσεων των κατασκευών στο παραλιακό μέτωπο της Ιεράπετρας, αποτέλεσμα κοινής προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής, του Συλλόγου Καφέ- Εστίασης και του Εμπορικού Συλλόγου.

Είναι απαραίτητο, όμως,να επιταχυνθούν οι ρυθμοί των χρηματοδοτήσεων από την μεριά της Κυβέρνησης και να χρηματοδοτηθούν οι μελέτες και τα έργα που έχουμε υποβάλει στα αρμόδια Υπουργεία. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε την  πλήρη αξιοποίηση και την  αναβάθμιση των υποδομών του Δήμου Ιεράπετρας προβαίνοντας τάχιστα στις δημοπρατήσεις και στις υλοποιήσεις των έργων».