ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ- ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ: ΝΗΣΟΣ ΧΡΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ- ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ: ΝΗΣΟΣ ΧΡΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗΣ- ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ: ΝΗΣΟΣ ΧΡΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, στο Ηράκλειο, όπου και συζήτησαν μια σειρά από σημαντικά θέματα, όπως η χρηματοδότηση της μελέτης από την Περιφέρεια για τον δρόμο «Μύρτος-Τέρτσα», ο εξοπλισμός του Γηροκομείου, οι απαιτούμενες εγκρίσεις για τη δημοπράτηση των συνοδών έργων του φράγματος των Μπραμιανών κ.α. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εισήγηση της Επιτροπής Εφαρμογής και Παρακολούθησης του Σχεδίου Δράσης, ενώ ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ενημέρωσε τον Περιφερειάρχη Κρήτης για τα αποτελέσματα των επαφών και των συζητήσεων που είχε με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη και με τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος, κ. Γεώργιο Αμυρά, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο Δήμαρχος Ιεράπετρας δήλωσε τα εξής: «Μετά και την ενημέρωση που πραγματοποίησα στον κ. Αρναουτάκη, αναφορικά με τα μέτρα που εισηγείται η Επιτροπή Διαχείρισης να εφαρμοστούν στη νήσο Χρυσή, διαπιστώσαμε σύμπνοια απόψεων των θέσεων μας με τον Περιφερειάρχη Κρήτης. Συμφωνήσαμε, ότι πρωταρχικό μέλημα των αρμόδιων φορέων πρέπει να είναι η εύρεση τρόπων φύλαξης του νησιού, αλλά και ο έλεγχος του αριθμού των επισκεπτών  στη Χρυσή, ούτως ώστε και το κεδρόδασος να ανακάμψει και η τοπική οικονομία να μην πληγεί.

Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Αρναουτάκη, για την άριστη συνεργασία, η οποία δεν επικεντρώνεται μόνο στα έργα, αλλά και σε άλλους τομείς κοινού ενδιαφέροντος»