Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Ιεράπετρα, 12.09.2022

 

Δελτίο Τύπου

 

Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

 

Αγαπητοί μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς,

 

Ένας νέος δημιουργικός κύκλος ξεκινά και πάλι γεμάτος στόχους, προσδοκίες, εμπειρίες αλλά και απαιτήσεις στην πορεία κατάκτησης της γνώσης.

 

Ως Δημοτική Αρχή συμπορευόμαστε με εσάς σ’ αυτό το «ταξίδι», διατηρώντας ως προτεραιότητά μας να εξασφαλίζουμε για εσάς την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου, ανταποκρινόμενοι σε πάγιες ανάγκες με νέα έργα συντήρησης και αναβάθμισης, με νέες προμήθειες αλλά και δίνοντας λύσεις σε έκτακτα ζητήματα που προκύπτουν.

 

Στόχος μας για άλλη μια χρονιά είναι όλοι οι μαθητές να απολαμβάνουν ένα φιλόξενο και λειτουργικό σχολείο το οποίο θα στεγάσει όλα τους τα όνειρα και τις φιλοδοξίες.

 

Οι Υπηρεσίες του Δήμου Ιεράπετρας και εγώ προσωπικά είμαστε πάντα στη διάθεσή σας, ώστε μέσα από τη διαρκή συνεργασία πολιτείας, γονέων, συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, εκπαιδευτικής κοινότητας και μαθητών να δώσουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα δυναμική και ποιότητα  για να προσφέρει σε όλους τους μαθητές τις δυνατότητες να υλοποιήσουν τους στόχους τους και τη στήριξη για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

 

Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου εποικοδομητική, ανέφελη σχολική χρονιά με δύναμη, αισιοδοξία και πάνω απ’ όλα υγεία».

 

Ο  Δήμαρχος Ιεράπετρας

Θεοδόσιος Καλαντζάκης