ΜΕ 2 ΝΕΟΥΣ ΚΛΑΔΟΤΕΜΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ 1 ΝΕΟ ΟΧΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 199.000€ ΕΞΟΠΛΙΣΤΗΚΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΜΕ 2 ΝΕΟΥΣ ΚΛΑΔΟΤΕΜΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ 1 ΝΕΟ ΟΧΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 199.000€ ΕΞΟΠΛΙΣΤΗΚΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΜΕ 2 ΝΕΟΥΣ ΚΛΑΔΟΤΕΜΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ 1 ΝΕΟ ΟΧΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 199.000€ ΕΞΟΠΛΙΣΤΗΚΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

 

Για πρώτη φορά δύο μεγάλους κλαδοτεμαχιστές νέας τεχνολογίας, συνολικού ποσού 166.160€, για την ενίσχυση της υπηρεσίας πρασίνου προμηθεύτηκε ο Δήμος Ιεράπετρας, καθώς επίσης και ένα νέο όχημα ΙΧ ποσού 32.860€ που θα εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες της Υπηρεσίας Ύδρευσης Άρδευσης και Αποχέτευσης.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, αφού ενημερώθηκε για το νέο εξοπλισμό από τους αντιδημάρχους κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη και κα. Μαρία Ρουμελιωτάκη, τονίζει:

«Η προσπάθειά μας για την προμήθεια νέων σύγχρονων μηχανημάτων δε σταματάει εδώ. Δεν αφήνουμε καμία χρηματοδοτική ευκαιρία  να πάει χαμένη. Στόχος μας είναι να ανανεώνουμε διαρκώς τον στόλο οχημάτων των Υπηρεσιών του Δήμου μας, προκειμένου να εξασφαλίζουμε καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους δημότες, παράλληλα με την εξασφάλιση καλύτερων συνθηκών εργασίας για τους υπαλλήλους και τη μείωση του κόστους συντήρησης των οχημάτων.

Το νέο όχημα για το συνεργείο Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης οπλίζει τους εργαζόμενους με νέες δυνατότητες άμεσης παρέμβασης και διεκπεραίωσης των εργασιών τους, ενώ οι νέοι κλαδοτεμαχιστές σε συνδυασμό με τη μονάδα κομποστοποίησης που κατασκευάζουμε στην Ιεράπετρα και με τις πρόσφατες προμήθειες απορριμματοφόρου, καφέ κάδων και οικιακών κομποστοποιητών δημιουργούν για πρώτη φορά στον Δήμο Ιεράπετρας ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης βιοαποβλήτων.»