ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Το 1999 η 25η Νοεμβρίου ανακηρύχθηκε ως παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, αναδεικνύοντας το παγκόσμιο φαινόμενο της έμφυλης βίας, η οποία δε γνωρίζει ηλικία, τάξη, μορφωτικό επίπεδο ή φυλή. Μπορεί να συμβεί στην κάθε γυναίκα.

Και δυστυχώς τα στοιχεία είναι ανησυχητικά. Οι  13 Γυναικοκτονίες στην Ελλάδα το 2021 και η δραματική αύξηση των φαινομένων της ενδοοικογενειακής βίας κατά την περίοδο της πανδημίας συνθέτουν ένα άκρως δυσοίωνο σκηνικό.

Δεν πρέπει να μένουμε απαθείς. Είναι ευθύνη όλων μας να πούμε ΟΧΙ σε κάθε μορφή κακοποίησης των γυναικών είτε σωματική, είτε ψυχολογική, είτε λεκτική, είτε οικονομική.

Ο Δήμος Ιεράπετρας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο προσπαθεί μέσα από τις υποστηρικτικές δομές του και τις κοινωνικές του δράσεις να βρίσκεται κοντά σε όλες τις γυναίκες που έχουν ανάγκη, ενώ παράλληλα μέσα από την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας να αποτρέψει πιθανά περιστατικά βίας.

Ως Δήμαρχος Ιεράπετρας απευθύνομαι σε όλες τις γυναίκες που υποφέρουν σιωπηλά. Τις καλώ να πάψουν να σιωπούν. Η άσκηση βίας είναι έγκλημα, τιμωρείται σύμφωνα με τον Νόμο και η καταπολέμησή της μας αφορά όλους.

 

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

 

Θεοδόσης Καλαντζάκης