ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.

ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

 

Η ημέρα της αστυνομίας εορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Οκτωβρίου και συμπίπτει με τον θρησκευτικό εορτασμό του Προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛΑΣ) Αγίου Αρτεμίου.

Με θάρρος, αποφασιστικότητα και αυταπάρνηση οι Έλληνες Αστυνομικοί μάχονται καθημερινά 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, όλο τον χρόνο για την ασφάλεια των πολιτών κάτω από αντίξοες συνθήκες και πολλές φορές έχοντας στη διάθεσή τους πενιχρά μέσα.

Ως Δημοτική Αρχή συνδιεκδικούμε τη στελέχωση των Αστυνομικών Υπηρεσιών της Ιεράπετρας με ανθρώπινο δυναμικό και σύγχρονο εξοπλισμό και το έχουμε αποδείξει έμπρακτα. Αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη βέλτιστης αστυνόμευσης της περιοχής του Μακρύ Γιαλού πετύχαμε την παραμονή του Αστυνομικού Σταθμού, βρίσκοντας το κατάλληλο κτίριο για τη στέγασή του, αναλαμβάνοντας και φέρνοντας εις πέρας τις εκτεταμένες κτιριακές εργασίες που απαιτήθηκαν καθώς και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου.

Οφείλουμε και θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι με τη δράση τους προστατεύουν τη ζωή μας και την περιουσία μας.

Εύχομαι σε όλες τις γυναίκες και όλους τους άνδρες της ΕΛΑΣ χρόνια πολλά!

 

 

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

 

Θεοδόσης Καλαντζάκης