ΝΕΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΥΨΟΥΣ 350.000€ ΣΤΗ ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ, ΣΤΑ ΦΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΝΕΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΥΨΟΥΣ 350.000€ ΣΤΗ ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ, ΣΤΑ ΦΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

ΝΕΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΥΨΟΥΣ 350.000€ ΣΤΗ ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ, ΣΤΑ ΦΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Ύστερα από διαδοχικές συναντήσεις και επαφές του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδόση Καλαντζάκη, τόσο με τον Κυβερνητικό Βουλευτή, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, όσο και με στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών, άλλη μία χρηματοδότηση ύψους 350.000€ εξαγγέλθηκε για έργα οδοποιίας στον Δήμο της Ιεράπετρας. Πιο συγκεκριμένα, οι εργασίες αφορούν την αποκατάσταση του ασφαλτοτάπητα σε υφιστάμενες οδούς στη Γρα Λυγιά και στον Κουτσουρά, αλλά και τσιμεντοστρώσεις  οδών στον οικισμό των Φερμών.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας: «Ως Δημοτική Αρχή από την πρώτη στιγμή εντάξαμε στο Πρόγραμμά μας μια σειρά από σημαντικές παρεμβάσεις στους δρόμους εντός των οικισμών της Γρα Λυγιάς, του Κουτσουρά και των Φερμών, που είναι απαραίτητες για την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων και των επισκεπτών του Δήμου μας και που αποτελούσαν χρόνιο αίτημα των κατοίκων.

Μετά την ολοκλήρωση της σχετικής μελέτης από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ιεράπετρας, αναλάβαμε πρωτοβουλίες, εξασφαλίσαμε την χρηματοδότηση του έργου και σύντομα θα μπούμε σε τροχιά δημοπράτησης.

Ευχαριστώ τον Κυβερνητικό Βουλευτή, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, τον Υπουργό, κ.  Κώστα Καραμανλή και τα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας. Η προσπάθεια, όμως, δεν σταματάει εδώ. Συνεχίζουμε και διεκδικούμε από το Υπουργείο τη χρηματοδότηση  των μεγάλων οδικών έργων που έχει ανάγκη όχι μόνο ο Δήμος Ιεράπετρας, αλλά και ο νομός Λασιθίου. Παρόλα αυτά, κάθε παρέμβαση η οποία αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής των δημοτών μας και επιλύει προβλήματα της καθημερινότητάς τους μας ικανοποιεί».