ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η 5η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 24 ΕΩΣ ΤΙΣ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η 5η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 24 ΕΩΣ ΤΙΣ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η 5η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 24 ΕΩΣ ΤΙΣ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Σεπτεμβρίου ο Δήμος Ιεράπετρας  με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης, διοργανώνει την 5η Γιορτή Τουρισμού και Παράδοσης από τις 24 έως τις 27 Σεπτεμβρίου 2022. Το φεστιβάλ θα περιλαμβάνει τέσσερις μέρες με μουσική, χορό και βραβεύσεις, αναδεικνύοντας τον τόπο μας και τιμώντας παράλληλα τους ανθρώπους που στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν την ανάπτυξή του.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης: «Ύστερα από απουσία δύο ετών λόγω της πανδημίας, η μεγάλη γιορτή του Δήμου Ιεράπετρας για τον τουρισμό επανέρχεται πιο δυναμικά εμπλουτισμένη με ακόμη περισσότερα δρώμενα στοχεύοντας στην ανάδειξη κάθε συγκριτικού πλεονεκτήματος του τόπου μας. Το φεστιβάλ τουρισμού που ως Δημοτική Αρχή ξεκινήσαμε από το 2016 έχει καθιερωθεί πλέον ως θεσμός για τον Δήμο της Ιεράπετρας, έχει αγκαλιαστεί από τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής και αποτελεί σημείο αναφοράς για όλη την υπόλοιπη Κρήτη.

Ακολουθούμε μια στρατηγική εξωστρέφειας και με στοχευμένες δράσεις εργαζόμαστε για την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος, ενώ συγχρόνως επιδιώκουμε την ανάπτυξη και του λεγόμενου «εναλλακτικού τουρισμού» προσελκύοντας τουρίστες με ειδικά ενδιαφέροντα και αποσκοπώντας στην καθιέρωση του Δήμου μας ως παγκόσμιο προορισμό σε όλη τη διάρκεια του έτους. Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια η Ιεράπετρα έχει καταστεί μία εξαιρετικά δημοφιλής τουριστική επιλογή προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες, αλλά και πολλούς επενδυτές που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή».

Όπως δήλωσε η αρμόδια Αντιδήμαρχος, κα Μαρία Ρουμελιωτάκη:

«Η διατήρηση και η ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Ιεράπετρας στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των επισκεπτών βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες και στον σχεδιασμό της παρούσας Δημοτικής Αρχής. Στοχεύοντας στην ανάπτυξη όλων των παραγωγικών τομέων προς όφελος των κατοίκων, των επισκεπτών, των επιχειρηματιών και των εργαζομένων πραγματοποιούμε τα αναγκαία έργα, τις απαραίτητες παρεμβάσεις αλλά και δράσεις για την προβολή και την προώθηση του Τουρισμού στον Δήμο της Ιεράπετρας. Μέσα από τη γιορτή Τουρισμού επιδιώκουμε να αναδείξουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την ομορφιά του Δήμου μας, την πολιτιστική παράδοση, την ιδιαίτερη τοπική γαστρονομία, το φυσικό κάλλος και τη μοναδική φιλοξενία».