Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ 

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ 

  Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στο ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής  Ένωσης  Δήμων  Ελλάδας που πραγματοποιείται από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025 στην Αλεξανδρούπολη συμμετέχει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.

Το Συνέδριο αποτελεί κορυφαία  διαδικασία διαλόγου και καθορισμού στρατηγικής για την πορεία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε μια περίοδο που η ανάγκη για θεσμική ενίσχυση, χρηματοδότηση και αποτελεσματικές δημόσιες υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Στις εργασίες θα αναπτυχθούν, μεταξύ άλλων, οι θεματικές:

  • Θεσμικές Αρμοδιότητες – Ψηφιακός Μετασχηματισμός – Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Οικονομικά των Δήμων και νέα Χρηματοδοτικά Εργαλεία
  • Κοινωνική Πολιτική, Υγεία, Ισότητα και Προστασία της Οικογένειας
  • Περιβάλλον, Ενέργεια, Υποδομές και Κυκλική Οικονομία
  • Νησιωτικότητα, Ορεινότητα και Τουριστική Ανάπτυξη
  • Προσφυγικό/Μεταναστευτικό και Διαχείριση Κρίσεων
  • Παραβατικότητα των νέων και σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις

Στο Συνέδριο συμμετέχουν επίσης από το Δήμο Ιεράπετρας, η Γενική Γραμματέας Μαρία Φραντζεσκάκη, ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης της Καθημερινότητας του Πολίτη – Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων  Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ιωάννης Γουλιδάκης.

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

«Η συμμετοχή μας στο ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, δίνει τη δυνατότητα  για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων  με συναδέλφους από όλη τη χώρα με κοινά προβλήματα και αναζήτηση τρόπων αντιμετώπισης.

Η ελλιπής χρηματοδότηση, η έλλειψη προσωπικού, οι ανάγκες σε υποδομές, η λειψυδρία, η άσκηση  κοινωνικής πολιτικής, η προσαρμογή στις νέες τεχνολογίες και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, είναι μεταξύ των σοβαρών θεμάτων που μας απασχολούν.

Οι Δήμοι βρίσκονται σήμερα μπροστά σε κρίσιμες προκλήσεις τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν. Πιστεύω  ότι μέσα από τη συνεργασία των Δήμων, των ΠΕΔ και  της ΚΕΔΕ, μπορούμε να διαμορφώσουμε μια αποτελεσματικότερη Τοπική Αυτοδιοίκηση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των Δημοτών».