ΣΕ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟ Κ.Α.Π.Η. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΕ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟ Κ.Α.Π.Η. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΣΕ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟ Κ.Α.Π.Η. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021,παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας,  ο αγιασμός του καινούριου χώρου του Κ.Α.Π.Η. Ιεράπετρας που βρίσκεται επί της οδού Πλουμίδου 44, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Ιεραπύτνης και Σητείας, κ. Κύριλλου, παρουσία του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδόση Καλαντζάκη, της  Προέδρου του Ν.Π.Δ.Δ. «ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ», κας Μαρίας Σακαδάκη, του Διευθυντή του Νομικού Προσώπου, κ. Νίκου Κοϊνά, των μελών του Δ.Σ. της ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α. κ. Εμμανουήλ Βρυγιωνάκη και κ. Εμμανουήλ Δασκαλάκη, του προσωπικού του Κ.Α.Π.Η και μελών της Δομής.  Ο νέος χώρος είναι προσεκτικά μελετημένος, πλήρως εξοπλισμένος και με όλες τις ανέσεις για τους ηλικιωμένους και στον οποίο θα περνούν ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο τους.

Στο Κ.Α.Π.Η. όπου έχει την έδρα του και το Πρόγραμμα «ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ», θα συνεχίσουν να παρέχονται κοινωνικές και διοικητικές υπηρεσίες, συμβουλευτική και ψυχοσυναισθηματική στήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό της Δομής. Τονίζεται, δε, ότι λόγω της πανδημίας το Κ.ΑΠ.Η. θα λειτουργήσει μόνο για εμβολιασμένους ή νοσήσαντες από κορωνοϊό.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, στη συνέχεια, δήλωσε τα εξής: « Δίνοντας ιδιαίτερη μέριμνα στις ανάγκες της Τρίτης Ηλικίας, κάνουμε πράξη την αλληλεγγύη και την κοινωνική φροντίδα. Απτή απόδειξη του ενδιαφέροντός μας είναι και η μεταφορά του ΚΑΠΗ σε ένα λειτουργικότερο χώρο που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των μελών και θα διευκολύνει την αναβάθμιση των δραστηριοτήτων που αναπτύσσουν. Ο χώρος αυτός διαμορφώθηκε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη προσπάθεια, έτσι ώστε να γίνει αντάξιος της προσφοράς των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας στους οποίους όλοι μας οφείλουμε τόσα πολλά.

Θέλω να συγχαρώ την Πρόεδρο, κα Σακαδάκη, το Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου, τον Διευθυντή της «ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α», κ. Κοϊνά και το προσωπικό του Κ.Α.Π.Η. γι΄αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Κυρίως, θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που δίνουν το «παρών» τους καθημερινά και αποτελούν την ψυχή της δομής».