ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

 

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του συστήματος ύδρευσης  ο Δήμος Ιεράπετρας προχώρησε στην υλοποίηση του έργου παρακολούθησης, τηλεελέγχου, τηλεχειρισμού και ανίχνευσης διαρροών του υπάρχοντος εξωτερικού και εσωτερικού δικτύου υδροδότησης της Ιεράπετρας, συνολικού προϋπολογισμού 868.000€, με στόχο την πλήρη εποπτεία του συστήματος και τη δυνατότητα άμεσης επιδιόρθωσης τυχόν προβλημάτων. Μετά από μήνες επιτυχούς δοκιμαστικής λειτουργίας το έργο ολοκληρώθηκε, παραλήφθηκε και λειτουργεί κανονικά δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης και επέμβασης καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου. Το σύστημα περιλαμβάνει

  • 9 Τοπικούς Σταθμούς Ελέγχου(Τ.Σ.Ε.) σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου (γεωτρήσεις δεξαμενές, αντλιοστάσια),
  • 8 Σταθμούς  Ελέγχου του Εσωτερικού Δικτύου (Ε.Σ.),
  • 1 Σταθμό Ποιοτικού Ελέγχου(Σ.Π.Ε.) σε Γεώτρηση Παρακολούθησης και τέλος, το σύστημα ολοκληρώνεται με
  • την αναβάθμιση- επέκταση του υπάρχοντος Κεντρικού Τοπικού Σταθμού Ελέγχου.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, κατά την  επίσκεψή του στην Διεύθυνση Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης: «Για πρώτη φορά στα χρονικά ο Δήμος της Ιεράπετρας έχει τον πλήρη έλεγχο της υδροδότησης της πόλης της Ιεράπετρας, του Μύρτου, του Στομίου, της Γρα Λυγιάς, της Βαϊνιάς, του Κεντριού κ.α.  Ως Δημοτική Αρχή ήταν για μας πρώτη προτεραιότητα να δώσουμε οριστική λύση στο πρόβλημα της υδροδότησης που ταλάνιζε για δεκαετίες τον Δήμο. Το σύστημα της τηλεμετρίας δοκιμάστηκε με επιτυχία κατά το προηγούμενο διάστημα και αποδείχθηκε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στα χέρια της Υπηρεσίας, καθώς συνέβαλλε αποφασιστικά στην ελαχιστοποίηση των διακοπών της υδροδότησης την περίοδο του προηγούμενου καλοκαιριού παρά τη μεγάλη επιβάρυνση των δικτύων λόγω των αυξημένων καταναλώσεων. Δίχως αυτό  δεν θα πετυχαίναμε τον άμεσο εντοπισμό και την γρήγορη αποκατάσταση των ζημιών, την εξοικονόμηση πόσιμου νερού, τη μείωση κατανάλωσης της ενέργειας και των λειτουργικών δαπανών.

Ευχαριστώ τους Συνεργάτες μου, τον νυν Αντιδήμαρχο, κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη, τον πρώην Αντιδήμαρχο, κ. Πέτρο Μαστοράκη, τα Στελέχη της Υπηρεσίας της Διεύθυνσης Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης και το προσωπικό της Τεχνικής Υπηρεσίας που βοήθησαν στην υλοποίηση του έργου».