ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ. ΑΙΤΗΜΑ  ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΦΕΡΜΑ, ΣΤΟΜΙΟ)ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 940.000€

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ. ΑΙΤΗΜΑ  ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΦΕΡΜΑ, ΣΤΟΜΙΟ)ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 940.000€

ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ. ΑΙΤΗΜΑ  ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΦΕΡΜΑ, ΣΤΟΜΙΟ)ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 940.000€

Τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης. Στη συνάντηση, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ενημέρωσε τον Περιφερειάρχη Κρήτης σχετικά με την κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης από πλευράς του Δήμου Ιεράπετρας για την κατασκευή αγωγού όμβριων στον οικισμό «Φέρμα» προϋπολογισμού 570.000€, καθώς επίσης και για τη βελτίωση της προσβασιμότητας της δημοτικής οδού στον οικισμό «Στόμιο», προϋπολογισμού 370.000€ και ζήτησε τη χρηματοδότησή τους από την Περιφέρεια Κρήτης. Παράλληλα, συζήτησαν και για την εξέλιξη των έργων που υλοποιούνται στην Ιεράπετρα και χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Κρήτης.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κος Καλαντζάκης δήλωσε τα εξής: « Συνεχίζουμε τη διεκδίκηση και την υλοποίηση αναγκαίων έργων τόσο στην πόλη, όσο και τα χωριά της Ιεράπετρας. Μετά από απαίτηση των κατοίκων και των επιχειρηματιών του οικισμού των Φερμών, οι Συνεργάτες μου με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ιεράπετρας, προχώρησαν στη σύνταξη και στην κατάθεση ολοκληρωμένης μελέτης για την κατασκευή αγωγού ομβρίων, έργο που θα λύσει μια και καλή τα προβλήματα που δημιουργούνται στον κεντρικό δρόμο του οικισμού κατά την περίοδο των βροχοπτώσεων. Συγχρόνως, το έργο για τη βελτίωση της οδοποιίας στον οικισμό του Στομίου, εκεί που χτυπάει «η καρδιά» του πρωτογενούς τομέα, θα προσφέρει την απαιτούμενη οδική ασφάλεια στους εκατοντάδες συμπολίτες μας που διέρχονται καθημερινά από τον οικισμό.

Παρά τις δυσκολίες που βιώνει η τοπική αυτοδιοίκηση ειδικά τα τελευταία χρόνια, ο Δήμος της Ιεράπετρας δεν έχει χάσει καμία χρηματοδοτική ευκαιρία που να αφορά την υλοποίηση νέων έργων. Συνεχώς, με νέες ολοκληρωμένες προτάσεις τόσο στην Περιφέρεια, όσο και στα Υπουργεία, διεκδικούμε και επιτυγχάνουμε την κατασκευή  έργων που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής των συνδημοτών μας.

Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, για τη θετική ανταπόκρισή του στα αιτήματα του Δήμου Ιεράπετρας.