Συνάντηση Δημάρχου με τον Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου της Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση Δημάρχου με τον Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου της Ιεράπετρας

                                                                                Ιεράπετρα, 31.12.2020

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη, της Προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, κας Γεωργίας Κατερίνα, του Αντιπροέδρου, κ. Δημήτριου Βλασσάκη, της Γραμματέως, κας Καλλιόπης Μαυράκη και του Τακτικού Μέλους, κας Μαρκέλλας Χατζηπαυλίδου, προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση σχετικά με την επιστολή του Συλλόγου που είδε το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα και τα όσα καταγγέλλονται στο συγκεκριμένο έγγραφο.

Κατόπιν, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε τα εξής: «Ο Σύλλογος εξέφρασε την έντονη ανησυχία  των εργαζομένων για τη σωρεία προβλημάτων που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο τους τελευταίους μήνες και τις δυσμενείς συνθήκες κάτω από τις οποίες επιτελούν το λειτούργημά τους. 

Στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους  και είμαστε σε αναμονή της επικείμενης συνάντησης με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ, κας Ελένης Μπουρμπουδάκη και του Διοικητή των Διασυνδεόμενων Νοσοκομείων, κ. Εμμανουήλ Ανδρεαδάκη, προκειμένου να υπάρξει ενδελεχής συζήτηση και εύρεση οριστικής λύσης προς το συμφέρον του νοσοκομείου. 

Βασικός στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η προστασία του νοσοκομείου και η συνεχής εξέλιξη και αναβάθμισή του.