ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ

 

Με τον αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, κ. Στυλιανό Πέτσα, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης. Στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Ιεράπετρας, όπως η υποστελέχωση, η ενεργειακή κρίση, η πορεία υλοποίησης των έργων που έχουν χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», η οικονομική ενίσχυση των Δήμων, οι ζημιές από την πρόσφατη κακοκαιρία κ.α.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης: «Είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση για όλα τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο Ιεράπετρας και άπτονται των αρμοδιοτήτων του κ.  Πέτσα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη επίσπευσης των διαδικασιών  για την ένταξη και των υπόλοιπων προτάσεων που έχουμε καταθέσει στο Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, πέρα από το έργο «Αναβάθμιση ΕΕΛ Ιεράπετρας και επαναχρησιμοποίησης εκροής για άρδευση» (5.186.167,16€) και το έργο «Υποδομές ύδρευσης στον Δήμο Ιεράπετρας (2.957.695,78€), θέτοντας ως προτεραιότητα τη χρηματοδότηση της μελέτης και της κατασκευής του νέου Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου Λασιθίου στο Καβούσι. Παράλληλα, καταθέσαμε αίτημα για τη βελτίωση και τη συντήρηση της αγροτικής οδοποιίας σε περιοχές, όπου προκλήθηκαν ζημιές λόγω της πρόσφατης κακοκαιρίας, ενώ μιλήσαμε και για τις δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις στα οικονομικά των Δήμων λόγω της ενεργειακής κρίσης.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών για την πολύ καλή συνεργασία που έχει με τον Δήμο της Ιεράπετρας και τη στήριξή του στη χρηματοδότηση των μεγάλων έργων υποδομής».