ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνη Γεωργιάδη, πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, στο αντίστοιχο Υπουργείο. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξεύρεση χρηματοδοτήσεων έργων που αφορούν αναπλάσεις, κτιριακές υποδομές κ.α. και δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη χρηματοδότηση των μελετών για κατασκευή χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων (parking) στην πόλη της Ιεράπετρας.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κος Καλαντζάκης δήλωσε: « Κοινό αίτημα των κατοίκων, των δημοτών και των επισκεπτών της πόλης της Ιεράπετρας αποτελεί η επίλυση του χρόνιου προβλήματος στάθμευσης που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι κινούνται στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Η ύπαρξη ενός μεγάλου, σύγχρονου και ασφαλούς δημοτικού χώρου στάθμευσης είναι μια υποδομή που λείπει από την Ιεράπετρα, θα δώσει νέα πνοή και ανάπτυξη στις επιχειρήσεις, θα επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα συμβάλλοντας παράλληλα στην ασφαλή μετακίνηση των διερχόμενων. Ως Δημοτική Αρχή κρίναμε ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός χώρου στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια λόγω και της μεγάλης τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.

Σε πρώτη φάση, ενημέρωσα τον Υπουργό για την ωριμότητα της ήδη υπάρχουσας μελέτης του Δήμου Ιεράπετρας και συζητήσαμε την προοπτική χρηματοδότησης του συγκεκριμένου έργου.

Ευχαριστώ τον Υπουργό, κ. Άδωνη Γεωργιάδη, για την θετική ανταπόκρισή του και την πρόθεσή του να συμβάλει στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας».