Υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης με τον  ΕΣΔΑΚ για τη δημιουργία δικτύου γωνιών ανακύκλωσης .

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης με τον  ΕΣΔΑΚ για τη δημιουργία δικτύου γωνιών ανακύκλωσης .

Υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης με τον  ΕΣΔΑΚ για τη δημιουργία δικτύου γωνιών ανακύκλωσης .

 

Μετά την έγκριση από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ιεράπετρας της σύναψης Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου και του ΕΣΔΑΚ για τη δημιουργία δικτύου γωνιών ανακύκλωσης   , υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ του Δημάρχου κ. Καλαντζακη και του προέδρου του ΕΣΔΑΚ κ. Καλογερακη.

Θα παραχωρηθουν  στο Δήμο δωρεαν 4 γωνιές ανακύκλωσης με σκοπό την παροχή στους Δημότες σύγχρονα συστήματα διαλογής στην πηγή διαφόρων ρευμάτων αποβλήτων. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συνάντηση  στα γραφεία του ΕΣΔΑΚ στο Ηράκλειο   μεταξύ της Αντιδημάρχου κας Ρουμελιωτάκη και του προέδρου κ. Καλογεράκη για την παράδοση της παραπάνω συμβασης.

Επίσης συζητήθηκαν  θέματα που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων,  την αναβάθμιση του ΣΜΑ στο Δήμο μας, το τέλος ταφής , τα μεταφορικά των ανακυκλώσιμων υλικών κλπ.

Την επόμενη εβδομάδα θα προμηθευτούμε κάποιους μικρούς κάδους ανακύκλωσης από τον ΕΣΔΑΚ  για εσωτερικούς χώρους των Υπηρεσιών του Δήμου και άλλων Δημοσίων  Υπηρεσιών για πιο σωστή διαχείριση των απορριμμάτων  στους χώρους εργασίας των Υπαλλήλων.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δήμαρχο Ιεράπετρας κ. Καλαντζάκη που μου έχει εμπιστευθεί αυτήν τη θέση και ένα ακόμη ευχαριστώ στον πρόεδρο του ΕΣΔΑΚ για την αγαστή συνεργασία που έχουμε.

Το έργο της Δημοτικής Αρχής και του Δημάρχου συνεχίζεται!!!!!!