199.000€ για το Δημοτικό Γήπεδο της

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

199.000€ για το Δημοτικό Γήπεδο της

                                                                                Ιεράπετρα, 23.12.2020

Δελτίο Τύπου

Υπεγράφη μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη και της αναδόχου εταιρείας, παρουσία του Προέδρου της Αθλητικής Ένωσης «ΛΥΓΙΑΣ», κ. Κωνσταντίνου Γερομαρκάκη, σύμβαση για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Δημοτικού Γηπέδου της Κοτσυφιανής.

Το έργο, προϋπολογισμού 199.000€, αφορά αποξήλωση υφιστάμενου φθαρμένου τεχνητού χλοοτάπιτα και τοποθέτηση νέου, αποκατάσταση της περίφραξης, επιδιορθώσεις του υποστρώματος και επίστρωση με σκυρόδεμα της περιμετρικής τάφρου.

Ο Δήμαρχος, στη συνέχεια, ανέφερε τα εξής: «Άλλο ένα αθλητικό έργο, η αναβάθμιση του γηπέδου ποδοσφαίρου στην περιοχή της Γρα Λυγιάς, δημοπρατήθηκε και μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης υπό την επίβλεψη των Υπηρεσιών του Δήμου Ιεράπετρας.

Το γήπεδο της Κοτσυφιανής αποτελεί τον μοναδικό χώρο άθλησης στην ευρύτερη περιοχή της Γρα- Λυγιάς και του Στομίου.

Έπειτα από καταγραφή των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει, το εντάξαμε στο πρόγραμμά μας, συντάξαμε τις μελέτες και ενταχθήκαμε σε χρηματοδοτικό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Κρήτης.

Ο εκσυγχρονισμός του γηπέδου αποτελεί ένα εκ των έργων που είναι στον σχεδιασμό μας και θα υλοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή.

Ευχαριστώ την Περιφέρεια Κρήτης και τον Περιφερειάρχη, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, για τη συνεργασία και τη χρηματοδότηση του ανωτέρω έργου.

Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για την αναβάθμιση και άλλων αθλητικών χώρων έχοντας ως στόχο την άθληση των πολιτών, των σωματείων και των ομάδων σε σύγχρονες, ασφαλείς και λειτουργικά άρτιες εγκαταστάσεις».