Το Δ.Σ του Σωματείου καφέ εστίασης Ιεράπετρας επισκέφθηκε τον Δήμαρχο Εμμανουήλ Φραγκούλη

Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Ιωάννη Ανδρουλάκη, με αντικείμενο συζήτησης την παρουσίαση της μελέτης άρσης επικινδυνότητας του οδικού άξονα Γρα-Λυγιάς – Νέας Ανατολής.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου στο κατάμεστο από κόσμο πάρκο Μίνως, η μουσική εκδήλωση – αφιέρωμα στο έργο και την καλλιτεχνική διαδρομή του Διονύση Σαββόπουλου, που διοργάνωσε  ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Φιλαρμονική Ιεράπετρας.

Το Δ.Σ του Σωματείου καφέ εστίασης Ιεράπετρας επισκέφθηκε τον Δήμαρχο Εμμανουήλ Φραγκούλη

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σειρά θεμάτων συζητήθηκαν στο πλαίσιο συνάντησης που είχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης με τον πρόεδρο κ. Εμμ. Μιχελαράκη και μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου καφέ εστίασης Ιεράπετρας.

Μεταξύ αυτών, το φλέγον θέμα του παραλιακού μετώπου συμπεριλαμβανομένου της ανάπλασης και του  κανονισμού λειτουργίας. Επίσης τέθηκαν θέματα γύρω από τη νήσο Χρυσή και τον τρόπο λειτουργίας τη νέα τουριστική περίοδο.

Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου καφέ εστίασης για την επίσκεψη και την εποικοδομητική συζήτηση. Ιδιαιτέρως μάλιστα για τις προτάσεις που κατέθεσαν για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης και ευρύτερα του Δήμου αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Ιεράπετρας.