Αναλαμβάνουν άμεσα καθήκοντα οι επιτυχόντες του προγράμματος κοινωφελούς χαρακτήρα

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Αναλαμβάνουν άμεσα καθήκοντα οι επιτυχόντες του προγράμματος κοινωφελούς χαρακτήρα

 Ιεράπετρα 24.7.2015

Αναλαμβάνουν άμεσα καθήκοντα οι επιτυχόντες του προγράμματος κοινωφελούς χαρακτήρα στο Δήμο Ιεράπετρας – Ενημερώθηκαν σε συνάντηση με το Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους

Ενημερωτική συνάντηση με όσους πρόκειται να εργαστούν στο Δήμο Ιεράπετρας μέσω του προγράμματος κοινωφελούς χαρακτήρα  πραγματοποιήθηκε  παρουσία του Δημάρχου, των Αντιδημάρχων, της Γενικής Γραμματέως και των Διευθυντών των Υπηρεσιών την Τετάρτη 22 Ιουλίου στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Ιεράπετρας.

Με αφορμή την επικείμενη ανάληψη των καθηκόντων τους,  ο Δήμαρχος, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης  προχώρησε σε μια σύντομη αναφορά στις ανάγκες του δήμου τη δεδομένη χρονική στιγμή, ενώ παράλληλα οι Αντιδήμαρχοι αναφέρθηκαν στο πλάνο και στον προγραμματισμό των υπηρεσιών τους, προκειμένου να καλυφθούν υπάρχοντα κενά και να υλοποιηθούν οι απαιτούμενες εργασίες.

koinofelis-synantisi

Μετά από μια σύντομη ενημέρωση, ο Δήμαρχος συνομίλησε με τους νέους εργαζομένους,  ενημερώθηκε για τους τομείς κατάρτισής τους  και αναφέρθηκε στους τομείς απασχόλησής τους στις Υπηρεσίες του Δήμου Ιεράπετρας, αφού βέβαια πρώτα τους ευχήθηκε καλή αρχή.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «Η καλή συνεργασία αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη εργασιακή εμπειρία. Από την πλευρά μας  και εγώ προσωπικά ως Δήμαρχος αλλά και οι Αντιδήμαρχοι είμαστε πρόθυμοι να επιδιώξουμε μια εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους εργαζομένους. Είναι γεγονός ότι σε αυτές τις δύσκολες εποχές με τα υψηλά ποσοστά ανεργίας και τις πολλαπλές δυσκολίες κάθε ευκαιρία που παρέχεται για εργασία και απασχόληση είναι πολύτιμη και για τις υπηρεσίες αλλά και για τους ίδιους τους εργαζομένους. Εύχομαι λοιπόν καλή αρχή σε όλους όσους πρόκειται να εργαστούν στο Δήμο μας. Είμαι βέβαιος ότι η προσφορά τους θα είναι σημαντική για την επίτευξη του κοινού στόχου που δεν είναι άλλος από την  πρόοδο και ανάπτυξη του δήμου μας, της πόλης μας και των τοπικών της κοινωνιών».