Συνάντηση στην 7η ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Συνάντηση στην 7η ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 03.06.2016

Δελτίο Τύπου

«Οι δεσμεύσεις που στην 7η ΥΠΕ λάβαμε θα μας ικανοποιήσουν μόνο εφόσον γίνουν πράξεις» δηλώνει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Διεκδικώντας λύση στα συνεχιζόμενα προβλήματα του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, η δημοτική αρχή, μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας, εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων, φορέων, εργαζόμενοι του νοσοκομείου και πλήθος κόσμου μετέβησαν την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016 στην 7η ΥΠΕ Κρήτης στο Ηράκλειο.

nosokomeio (1)

Υλοποιώντας όσα αποφασίστηκαν στο πρόσφατο μονοθεματικό Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα τα προβλήματα και τη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Κέντρου Υγείας Ιεράπετρας, στη συνάντηση που πραγματοποίησαν με την διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ, κα. Ελένη Μαυρομάτη, εξέθεσαν αναλυτικά, για μια ακόμη φορά, τα σημαντικά προβλήματα και τις ελλείψεις που αντιμετωπίζει το Νοσοκομείο Ιεράπετρας, επισημαίνοντας την επιτακτική ανάγκη για άμεσες και ουσιαστικές επιτελούς λύσεις.

nosokomeio (2)

Όπως ανέφερε με αφορμή την εν λόγω κινητοποίηση ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης «η έμπειρη πλέον κοινωνία του Δήμου Ιεράπετρας δεν πείθεται με λόγια. Έχουν περάσει αρκετά χρόνια προσπαθειών και αγώνων, έχουμε ακούσει πολλές δεσμεύσεις και ακόμα περισσότερες υποσχέσεις, ωστόσο εξακολουθούμε να βλέπουμε κάθε μέρα τα προβλήματα και να ζούμε με την αγωνία αυτών. Οι οποιοσδήποτε νέες δεσμεύσεις που κατά την επίσκεψη μας στη 7ης ΥΠΕ λάβαμε θα μας ικανοποιήσουν μόνο εφόσον δούμε να γίνονται πράξεις. Από πλευράς μας εξακολουθούμε να απαιτούμε το Νοσοκομείο Ιεράπετρας να γίνει πλήρως λειτουργικό Νοσοκομείο της Νοτιοανατολικής Κρήτης» δήλωσε χαρακτηριστικά με αφορμή την επίσκεψη στην 7η ΥΠΕ ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.

nosokomeio (3)

Το θέμα του Νοσοκομείου, τα προβλήματα και οι ελλείψεις του αναμένεται να τεθούν εκ νέου προς συζήτηση κατά την επίσκεψη του αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, κ Παύλου Πολάκη στην Ιεράπετρα την Δευτέρα 13 Ιουνίου.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας